L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvis det er noen trøst så er det like slitsomt å lese som det er å skrive. Kanskje vi skulle oppretta en "dialekt-tråd" der vi kunne skrevet slik vi snakker muntlig og sett hvor vanskelig det egentlig er å forstå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jeg kunne aldri ha tenkt meg å snakke som de gjør i Oslo, selv om jeg skriver bokmål, ever! True to the Trønder-Bataljon and the holy snurrebart! eidt: og dialekt tråd høres "snasent" ut. Endret 15. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tanken på den tråden gir meg mareritt allerede. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Men jeg føler det blir så vanskelig. Jeg snakker flere dialekter til vanlig. Jeg snakker normaltalemål med meg selv, bastard-dialekta mi (bestående av en stor porsjon trøndersk med litt siddis, nynorsk, bokmål, engelsk, indre østfoldsk, tysk, fransk og sognemål i) med venner fra trønderland og noe bokmål-lignende med venner og familie (som ringer) fra Østlandet og Vestlandet. edit: Curse my slow writing. Endret 15. mai 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei, smurf... Om to innlegg har du 4444 innlegg i dnfk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ooh, og om et innlegg et sted hvor postcounten telles, har jeg symmetrisk postcount også ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette må være et tegn. Denne dagen må jo bare være en skjebnedag for deg. Alt du gjør i dag må lykkes! JEg nekter å tro noe annet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 L4r5 the prophet has spoken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Woohoo! Så da bør jeg altså gå ned og snakke med studenthjembestyreren og slikt også? :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 L4r5 the prophet has spoken. Ikke si dette til datasmurf, men jeg satser på at "the power of suggestion" fikser biffen. Woohoo! Så da bør jeg altså gå ned og snakke med studenthjembestyreren og slikt også? :OSå klart. Det kan ikke slå feil. Kommer til å gå bedre enn man kan håpe på. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 I dag er en god dag. I dag er alltid en god dag. I dag er en god dag av flere grunner, og jeg er i litt sånn sprettent humør. ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sola skinner = dritt dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 På tide å spre litt godt humør: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I dag er en god dag. I dag er alltid en god dag. I dag er en god dag av flere grunner, og jeg er i litt sånn sprettent humør. ^^ Sola skinner = dritt dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg kan ikke se film på denne dataen, hah! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg kan ikke se film på denne dataen, hah! Bare vær så kjip du! Da gidder jeg ikke leke med deg mer! Vent! Ikke gå! Jeg mente det ikke! Kan du tilgi meg? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg sitter allerede på danskebåten jeg nå! takk skal du faen meg ha! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og skriver løøøv letters to ju beijb Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Se filmen hos Youtube Dette er din feil Lars. Nå må jeg høre på den, sånn x antall ganger. : < Jeg elsker den sangen. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 [yotube]wEwlSyd7DH4[/yotube] Dette er din feil Lars. Nå må jeg høre på den, sånn x antall ganger. : < Jeg elsker den sangen. ^^ Må du høre på den jeg kom med eller det søtklisset du kom med? For den jeg kom med er jo bare steinrå, mens du serverer musikkverdenens versjon av å kvele en katt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Må du høre på den jeg kom med eller det søtklisset du kom med? For den jeg kom med er jo bare steinrå, mens du serverer musikkverdenens versjon av å kvele en katt.Søtklisset jeg kom med, som bare er en så nydelig sang, til tross for at den er så kvalmende klisjé at det gjør vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg