Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen trøst så er det like slitsomt å lese som det er å skrive. Kanskje vi skulle oppretta en "dialekt-tråd" der vi kunne skrevet slik vi snakker muntlig og sett hvor vanskelig det egentlig er å forstå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg føler det blir så vanskelig. Jeg snakker flere dialekter til vanlig.

Jeg snakker normaltalemål med meg selv, bastard-dialekta mi (bestående av en stor porsjon trøndersk med litt siddis, nynorsk, bokmål, engelsk, indre østfoldsk, tysk, fransk og sognemål i) med venner fra trønderland og noe bokmål-lignende med venner og familie (som ringer) fra Østlandet og Vestlandet.

edit: Curse my slow writing.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
L4r5 the prophet has spoken.

Ikke si dette til datasmurf, men jeg satser på at "the power of suggestion" fikser biffen. :p

Woohoo! Så da bør jeg altså gå ned og snakke med studenthjembestyreren og slikt også? :O
Så klart. Det kan ikke slå feil. Kommer til å gå bedre enn man kan håpe på. :)
Lenke til kommentar

På tide å spre litt godt humør:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I dag er en god dag. I dag er alltid en god dag. I dag er en god dag av flere grunner, og jeg er i litt sånn sprettent humør. ^^

Sola skinner = dritt dag.

Lenke til kommentar
jeg kan ikke se film på denne dataen, hah!

Bare vær så kjip du! Da gidder jeg ikke leke med deg mer!

Vent! Ikke gå! Jeg mente det ikke! Kan du tilgi meg?

Lenke til kommentar
[yotube]wEwlSyd7DH4[/yotube]

Dette er din feil Lars. Nå må jeg høre på den, sånn x antall ganger. : <

Jeg elsker den sangen. ^^

Må du høre på den jeg kom med eller det søtklisset du kom med? For den jeg kom med er jo bare steinrå, mens du serverer musikkverdenens versjon av å kvele en katt.

Lenke til kommentar
Må du høre på den jeg kom med eller det søtklisset du kom med? For den jeg kom med er jo bare steinrå, mens du serverer musikkverdenens versjon av å kvele en katt.
Søtklisset jeg kom med, som bare er en så nydelig sang, til tross for at den er så kvalmende klisjé at det gjør vondt. :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...