Demantios Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 yo peeps.Ein god veninne av meg mista faren i eit uhell for 2 dager siden. har lurt på om eg kanskje burde sende ho ein melding for å være hyggeleg. er dette nokon god ide? "kondolerer pjusk, husk at jeg er her for deg om du trenger en prat, evnt en avveksling fra tankene" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 En liten kondolanse melding er vel grei? Kan hende noen kan bli lei av alle kondolanse meldingene, siden det kan bli veldig mange på få dager, men de er jo igjen veldig fine å få for mange. Jeg ville ha sendt melding dog, bedre å ta sjansen og la de vite at du tenker på de, enn å la være. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Eplefe.. Du har sjukt masse poster her.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 vil kanskje ikkje overdrive så veldig i meldingen heller, men må skrive noke på ein måte Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 skriv noe som at du er lei for det som skjedde, og hvis det er noe som helst, så er du der for henne (hvis du da ikke har en veldig stram time plan). et grovt forslag bare, kanskje skrive den litt mer personlig eller noe, men som sagt, ikke FOR mye. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Si at du er der for henne, samt at du er der om hun ønsker å prate eller om hun trenger støtte. Det funker fett. + Det vanlige bullshittet, da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 NICE WORK, RUSS 08! Visste dere at om over halvparten av klassen er fraværende, noe folk i bakrus ofte er, betyr det fri for oss andre? Uansett, det vet jeg nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ja er hjemme igjen jeg da. leste fra 8 til 11 og syns det holdt haha. fagdag og ingen lærer. men har jo faktisk jobba litt da. i motsetning til hva jeg pleier. Edit: sant, Skarstad? vi er under halv klasse veldig ofte Endret 15. mai 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Edit: sant, Skarstad? vi er under halv klasse veldig ofte Lærerene har frihet til å unnskylde klassen i en slik situasjon, i hvert fall. Kan jo være at det er en regel unik for denne skolen, da, men det virker litt fjernt. also, lal@altannetennallmennfag Endret 15. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Forbannet være dere skole barn! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Forbannet være dere skole barn! At vi får hva du behøver, er det det som plager deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Fy faen for ei natt. Fikk så vondt i magen. Klarte verken sitte, stå, ligge eller gå uten store smerter. Sovna i fosterstilling med telefonen i hånda og store smerter en gang i fire-tida. Da hadde jeg ligget siden halv midnatt. Og hjem gikk det selvsagt ikke an å ringe, søss tok ikke telefonen. Bare minstesøss, men hu var også sjuk. Fikk prata litt med pappa til slutt, etter mye om og men, men han anbefalte meg å legge meg på magen og sove. Ikke akkurat komfy, det gjorde mest vondt av alle stillingene. Banna kvakksalver! Ingen av folka som har sagt de er der for meg når jeg har det vondt eller trenger noen å prate med tok selvsagt telefonen, selv om alle vet at det er på natta jeg trenger de og tør ringe de og har gått med på at det er greit jeg ringer da. Ingen av de tar tlf noen sinne. Yay for den. Gir meg falske forhåpninger og slikt. Takke faen for Sinnerboy, han var snakkbar. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Argh... noe frustrert nå. Sitter og sletter utgåtte varer fra vareregisteret vårt. Der ligger det inne en sjekk om varen har lagerbeholdning, og dersom den har det må jeg manuelt godkjenne slettingen. Problemet er at alle varer kommer opp som om de har beholdning. Altså fryktelig mye ekstraarbeid. Det værste er at jeg feilmeldte dette til systemleverandøren i januar! Ingen som har en opptrent ape som kan gjøre jobben for meg vel? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Et argument mot ulven. Noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Et argument mot ulven. Noen som kan hjelpe meg med det? "Natur er skummelt!" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Edit: sant, Skarstad? vi er under halv klasse veldig ofte Lærerene har frihet til å unnskylde klassen i en slik situasjon, i hvert fall. Kan jo være at det er en regel unik for denne skolen, da, men det virker litt fjernt. also, lal@altannetennallmennfag er nok bare det at om vi hadde fått fri hver gang det hadde skjedd, så ville vi ikke lært noe som helst Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Et argument mot ulven. Noen som kan hjelpe meg med det? "Natur er skummelt!" Ikke ta den tonen der da. :!: Liker ikke så godt spydigheter. Endret 15. mai 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Forbannet være dere skole barn! At vi får hva du behøver, er det det som plager deg? always. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Et argument mot ulven. Noen som kan hjelpe meg med det? Jeg kommer ikke på ETT eneste godt argument. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Et argument mot ulven. Noen som kan hjelpe meg med det? Kommer bare argumenter mot sauebønder, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg