hylo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg sydde fast fingeren min i et eller annet tøystykke i håndtverksfag i 9.klasse.Det gjorde ganske mange i min klasse i syvende. Det er jævli' vondt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg sydde fast fingeren min i et eller annet tøystykke i håndtverksfag i 9.klasse.Det gjorde ganske mange i min klasse i syvende. Hadde skolen din "Spesial" eller "For de spesielle" i navnet sitt noe som helst sted? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hahahahaha! Hadde de sikkert, Snittlaif Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Niks. 8D Var bare litt mangel på kontroll på den jævla symaskinen. Den gikk fra nålen ned en gang i sekundet til ned 50 ganger i sekundet. 8D Så var det en del som ikke hadde vett til å dra til seg hånden. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg tok symaskinsertifikatet da jeg hadde kunst og håndverk. \o/ Bruker det ikke ofte nok, tho. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 *smatt smatt* Jeg har smaken av ingenting i munnen. Dette må gjøres noe med. cola? Ja takk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg vurderer å skifte forumnick, avatar og signatur. Jeg har sinnsykt lyst. Jeg bare gidder ikke, for det er fyfy. Veldig logisk random utbrudd. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg vurderer å skifte forumnick, avatar og signatur. Jeg har sinnsykt lyst. Jeg bare gidder ikke, for det er fyfy. Veldig logisk random utbrudd. 8D Go for U9! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 U9 er omtrent like aktuelt som "Rumpe" eller.no. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg vurderer å skifte forumnick, avatar og signatur. Jeg har sinnsykt lyst. Jeg bare gidder ikke, for det er fyfy. Veldig logisk random utbrudd. 8D Go for U9! Sitert for sannhet! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg vurderer å skifte forumnick, avatar og signatur. Jeg har sinnsykt lyst. Jeg bare gidder ikke, for det er fyfy. Veldig logisk random utbrudd. 8D Gogo! Skiftet jo selv nick fra Orresnei til Snorre en gang i tiden. samtidig byttet jeg til mer passende avatar. Grunnen til at jeg byttet var rett og slett at "Snorre" var opptatt når jeg registrerte meg. Og det var først senere at jeg fant ut at det var mulig å stjele et nick dersom det ikke var ibruk ved admins hjelp. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Åååh. *gi Lars tilbake bøtten* Jeg stjal den fra Espen igjen, sjø. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Åååh. *gi Lars tilbake bøtten*Jeg stjal den fra Espen igjen, sjø. I has two buckits! Espen gaveded me spear buckit! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Åh fy faen. Så hjerte i halsen også! :| På vei til Shell for å kjøpe mat begynner sjåføren og duden i passasjersetet å krangle om musikken. Går aldri særlig bra. Krangler frem og tilbake i et par km og sneier over i motsatt kjørefelt et par-tre ganger. Greit nok. Så skal vi svinge av. Ser jo klart ut. Ingen tenker på vikeplikt før det kommer en bil i stor fart og sjåføren merker det ikke. Han kunne fortsatt ha stoppa, men neida. Han kjører videre. I sneglefart. Jeg ser bilen komme mot oss raskere og raskere og tenker at dette blir min død for selvfølgelig sitter ikke jeg med belter. Belter gir meg klaus og jeg unngår de så ofte jeg klarer. Går akkurat, med en halvmeters klaring. Og så blir sjåføren klar over det. Djeez! Hjertet mitt hopper enda. Hyperventilerer og faenskap. Helvete! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Wooot, da var sommersveisen på plass. 1mm hår. Kjenne på? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Wooot, da var sommersveisen på plass. 1mm hår. Kjenne på?*ta på*Jeg må barbere meg jeg og. ._. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Wooot, da var sommersveisen på plass. 1mm hår. Kjenne på? Wow! Du er faen meg rå! Jeg turte ikke gå lenger enn 3mm :-S Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Wooot, da var sommersveisen på plass. 1mm hår. Kjenne på?Det er hockeysveis som gjelder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Wooot, da var sommersveisen på plass. 1mm hår. Kjenne på?Det er hockeysveis som gjelder. Trykk på meg. Jeg er en spennende og morsom link som ingen klarer å motstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg