Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Og nå har jeg lært meg at det heter venoms Det er pent ^_^ og gøy Ja'a. Men jeg har alt for lite bodymods, da. Ti stykker liksom, pft. Gleder meg til å få kroppen min ferdig. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 dismayed: Nice! Legg ut bilder da^^. Kan jeg godt ^_^ Men må bli når jeg kommer hjem Sitter på skolen nå.. -_- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pepsiputekos : Du er faktisk ikke en av de som er i mot det altså =O. "Ja, for det er jo så pent med skrapmetall i kjeften" =( Jeg imot, nei erru gal^^ Sånne kommentarer er jeg dritt lei av også. "Jævlig moro å gå med metallsmak i kjeften da". Som oftest veit dem ikke en dritt om det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 For to år siden var jeg på desperat jakt etter å farge håret grått/sølv, men kom ikke frem til noe lurt...Men hvorfor grått? De fleste forbinder jo det å ha grått hår med å være gammel hvorfor grått aner jeg ikke... men har heller ikke noen god grunn til og ikke gjøre det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 "Jævlig moro å gå med metallsmak i kjeften da". Mennesker som vet hva piercinger smaker Eneste de smaker akkurat nå er te. Björnebär. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pepsi: Ikke bare det, men det er mange som sier at det er så emo etc Oo. Snakk om å sette ting i en bås. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hvorfor grått aner jeg ikke... men har heller ikke noen god grunn til og ikke gjøre det "Hei, jeg er Espen og jeg er kul fordi jeg vil se gammel ut. Men må stikke, skal handle røyk uten å vise leg" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 For to år siden var jeg på desperat jakt etter å farge håret grått/sølv, men kom ikke frem til noe lurt...Men hvorfor grått? De fleste forbinder jo det å ha grått hår med å være gammel hvorfor grått aner jeg ikke... men har heller ikke noen god grunn til og ikke gjøre det Farg det hvitt med grønne striper i stedet. DET er tøft det. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ja'a. Men jeg har alt for lite bodymods, da.Ti stykker liksom, pft. Gleder meg til å få kroppen min ferdig. Du skal få svømmeforbud når du er "ferdig med kroppen din" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pepsi: Ikke bare det, men det er mange som sier at det er så emo etc Oo. Snakk om å sette ting i en bås. Haha, ja det er bare tragisk. Det er visst homo å ha piercing i tunga også har jeg hørt for den kan kun brukes til å stimulere menn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 "Hei, jeg er Espen og jeg er kul fordi jeg vil se gammel ut. Men må stikke, skal handle røyk uten å vise leg" er 20, så handle røyk er igrunnen ikke noe problem uansett... men vet ikke hvorfor jeg vil... fikk bare ideen en gang jeg sto og ventet på bussen i går... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har venoms. Også har jeg 10 piercinger. iWin! 1 scarification, 17 piercinger, tre tatoveringer. I win. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pepsi: Ikke bare det, men det er mange som sier at det er så emo etc Oo. Snakk om å sette ting i en bås. Labret er ikke emo. Kjenner flere bimboer som har det enn emoer, egentlig. Snakebite er "emo"-piercingene her i Bergen, i Kr.Sand vet jeg at det er bridge som gjaldt for noen år siden, hva som er Oslo sin greie aner jeg ikke. Men drit i hvem som "eier" piercingen, er det pent, og du vil ha det, go for it. Ja'a. Men jeg har alt for lite bodymods, da.Ti stykker liksom, pft. Gleder meg til å få kroppen min ferdig. Du skal få svømmeforbud når du er "ferdig med kroppen din" Nei. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du skal få svømmeforbud når du er "ferdig med kroppen din" Bedre enn at hun synker vel Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 1 scarification, 17 piercinger, tre tatoveringer. I win. 17 piercinger? Hvor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Espen, grått? Sølv hadde jo vært noe, men grått? o_O gonji, Ståle Stiil var en trøndersk rapper på slutten av 80-tallet / starten av nitti-tallet. Mange mistok ham for å være duden som rapper om pizzafyll, men det er Eivind Eid fra Norge Rundt elns i stedet For noen år siden gav han ut en plate / ep elns med bl.a. en sang hvor han tok opp alle ryktene som har svirra rundt ham siden han slutta som rapper ages ago. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har venoms. Også har jeg 10 piercinger. iWin! 1 scarification, 17 piercinger, tre tatoveringer. I win. Du har hatt lengre tid på deg, du er eldre enn meg, større frihet og mer penger. Bare vent. Jeg tar deg igjen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har venoms. Også har jeg 10 piercinger. iWin! 1 scarification, 17 piercinger, tre tatoveringer. I win. Cheats Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bedre enn at hun synker vel Mhm ^_^ Hun kommer til å være full av metall og hull:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg