Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Du og den pekefingeren din! :nei: Det var ikke slemt ment en gang!

Å sammenligne noen med Nazi-Linda er alltid, jeg gjentar, alltid, slemt.

Og jeg liker pekefingeren min. ^^

Nei, bare fordi hun var en elendig gymlærer betyr det ikke at jeg mente det slemt! Og jeg har skjønt at du er veldig glad i pekefingeren din, du vifter den alltid opp i fjeset mitt. :no:

Lenke til kommentar
Nei, bare fordi hun var en elendig gymlærer betyr det ikke at jeg mente det slemt! Og jeg har skjønt at du er veldig glad i pekefingeren din, du vifter den alltid opp i fjeset mitt. :no:
Det er fordi du er slem og skitten pike.
Lenke til kommentar
Elendig gymlærer, elendig menneske, elendige pedagogiske kunnskaper, you name it. 8D

Og eg veit du elska da. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det er fordi du er slem og skitten pike.

Åja, og eg ELSKA da! Nei, nå må du slutte å tulle. :p

Lenke til kommentar
Ja mer enn noe annet akkurat nå, men har hivd meg på vannvogna for en liten stund. Begynte å bli litt ofte. :p

Neeeie, det er jo sommer! Jeg tenkte også jeg skulle roe an litt etter helgens eskepader.. Men det er jo sommer! Beste argumentet mitt hehe, sommer! Drikke om sommeren!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...