Nie Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Skriv 3-5000 ord om farene ved brunsnegleoppdrett i ubåter! Kjeeeedelig. KJEDELIG! For fri. Alt for fri. Og alt for lang, jeg eier ikke tålmodighet. 8D Men altså, den der var for fri. Type, en av farene kan lett være smittefaren i det *insert weird word*besmittede slimet, som gjør alle smittede om til lystige, gule pappegøyer. FOR FRI OPPGAVE. 8D Nåja, TinaM, enkelte av oss har ikke tålmodigheten til å skrive spesielt langt, da. 8D Og, P, du skremmer meg. : < Endret 14. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg elsker å skrive. ^^Jo verre oppgaver jo bedre. 8D Jeg elsker å høre på musikk og ha sex med Nie, ho er så vill og vet akkurat hva jeg liker. @NiXx, har ikke sett den filmen, ikke noe plakater heller, er blues brothers plakater, 3 forskjellige Pink Floyd, Trainspotting og div andre. Edit: Må ikke glemme The Rocky Horror Picture Show plakaten min heller Så er det avgårde til platebutikken etterpå å handle masse nye cd'r, shopping er gøy. blasfemiker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Skriv 3-5000 ord om farene ved brunsnegleoppdrett i ubåter! Kjeeeedelig. KJEDELIG! For fri. Alt for fri. Og alt for lang, jeg eier ikke tålmodighet. 8D Men altså, den der var for fri. Type, en av farene kan lett være smittefaren i det *insert weird word*besmittede slimet, som gjør alle smittede om til lystige, gule pappegøyer. FOR FRI OPPGAVE. 8D 10 000 ord om sitronsyresyklusen da! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Skriv 3-5000 ord om farene ved brunsnegleoppdrett i ubåter! Kjeeeedelig. KJEDELIG! For fri. Alt for fri. Og alt for lang, jeg eier ikke tålmodighet. 8D Men altså, den der var for fri. Type, en av farene kan lett være smittefaren i det *insert weird word*besmittede slimet, som gjør alle smittede om til lystige, gule pappegøyer. FOR FRI OPPGAVE. 8D Skriv en 5ords oppgave om hvordan asteroider er bygd opp OG hva forksjellen er mellom en meteor og en asteroide. Ikke så mye å skrive men en "tait" oppgave. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 blasfemiker. HOW I WISH! HOW I WISH YOU WHERE HERE!! Jeg må hjem å grine litt til den sangen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 10 000 ord om sitronsyresyklusen da! For fritt, og for langt! Å skrive om liksomting er kjedelig, for da får ikke fantasien noen begrensinger, og det er bare for lett. x) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) The great gig in the sky eier alt. @p-pille Endret 14. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Skriv en 5ords oppgave om hvordan asteroider er bygd opp OG hva forksjellen er mellom en meteor og en asteroide.Ikke så mye å skrive men en "tait" oppgave. Astroider er teit, meteorer er tøffe. Omg, jeg klarte 6 ord! I be flink. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kakao + Kahlua er så godt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Skriv en 5ords oppgave om hvordan asteroider er bygd opp OG hva forksjellen er mellom en meteor og en asteroide.Ikke så mye å skrive men en "tait" oppgave. Astroider er teit, meteorer er tøffe. Omg, jeg klarte 6 ord! I be flink. ^^ Og hvordan er de bygd opp? 5 ord. /pat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 For fritt, og for langt! Å skrive om liksomting er kjedelig, for da får ikke fantasien noen begrensinger, og det er bare for lett. x) Altså... Sitronsyresyklusen er ikke en liksomting. Det er en prosess som foregår i deg akkurat nå. Den er også kjent som Krebs’ syklus og trikarboksylsyresyklus. Så ikke kom å si at den er for FRI! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kakao + Kahlua er så godt Karsk er bedre, din lizm patriot! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 The great gig in the sky eier alt. @p-pille Jeg syns The Wall, Animals og Dark side of the moon, er Faen, jeg må kjøpe masse sede'er med Queen også, I love you Gay Freddie Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du mener gay dead Freddy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kakao + Kahlua er så godt Karsk er bedre, din lizm patriot! Eww, nei. Det er det jo kaffe i *brekke seg* *ikke-trønder* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du mener gay dead Freddy. I still love that bisexual bastard! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kakao + Kahlua er så godt Karsk er bedre, din lizm patriot! Eww, nei. Det er det jo kaffe i *brekke seg* *ikke-trønder* Fyyyyy, alle vet at å brekke seg av karsk er som et kompliment. Man skal kaste den ned i Trondheims fjorden og la Tyholt monsteret bruke den som avførings-middel, und so weiter und so weiter. Du mener gay dead Freddy. I still love that bisexual bastard! Din syke nekrofile jævel. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Din syke nekrofile jævel. Nå er det du som tenker perverst! Jeg elsker han for den musikk han laget (Jeg hører litt ut som en emo fjortiss gjør jeg ikke?) stemmen hans, inflytelsen hans. E vil ikke ha sex med han! Eller jo litt men.. Beskytta sex ihvertfall.. E ville ikke fått Aids. Endret 14. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Herregud, denne dagen er kjeeedelig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Din syke nekrofile jævel. Nå er det du som tenker perverst! Jeg elsker han for den musikk han laget (Jeg hører litt ut som en emo fjortiss gjør jeg ikke?) E vil ikke ha sex med han! Eller jo litt men.. Beskytta sex ihvertfall.. E ville ikke fått Aids. I elskar dig Freddy! I wunt ur bebis! Liker den (er det virkelig det den heter?) Rocket Man dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg