Den store P Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Noen som vet om en god nettbutikk hvor de har et bredt utvalg av plakater? Med god service og greier priser? Første man får en kjapp hand job. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 handikappet er bedre enn ingen moral:P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 handikappet er bedre enn ingen moral:P Evig sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hmm, kommer meg aldri opp fra fireren i norsk med det tempoet her. Men finner ikke på noe å skrive, får skylde på oppgavene som vanling (istedet for min manglende fantasi) ^^, Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva er oppgaven om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nå minner du meg om gymlæreren vi hadde på ungdomsskolen. Nazi-Linda. /slap Fy! Slike fornærmelser er ikke lov! Litt slem kan man være, men det der er over the top, Lena! *vifte med pekefingeren* * Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva er oppgaven om jeg tør spørre? det er en start på en novelle der en fyr har fått være med på forballaget og man skal fortsette novella. og en der man skal bli innspirert av ett dikt.. som jeg er litt usikker på hva handler om og en der man skal si noe om pengeforbruk blant ungdom Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva er oppgaven om jeg tør spørre? det er en start på en novelle der en fyr har fått være med på forballaget og man skal fortsette novella. og en der man skal bli innspirert av ett dikt.. som jeg er litt usikker på hva handler om og en der man skal si noe om pengeforbruk blant ungdom Huff for noen oppgaver. Personlig hadde jeg nok tatt den penge forbruk oppgaven (altså personlig), fordi jeg synes det i perioder er lettere å prøve å skrive en saklig utredelse om noe som er vesentlig (altså dagens penge forbruk blant unge vokser, det er det ingen tvil om), enn å skrive om noe som intresserer meg en plass der sola aldri skinner.. ...altså under brua på Kjerringvåg, høy! men som tidligere sagt, lykke til med hva enn du velger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 er nok den som er enklest ja... men liker ikke sånne oppgaver:P takk=) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 er nok den som er enklest ja... men liker ikke sånne oppgaver:P takk=) Er ytterst få tentamen oppgaver som man "liker", er iallefall min oppfatning etter erfaring gjennom ungdoms-skolen og videregående. Har hatt ÈN morsom oppgave, da kunne man lage en moderne versjon av et Askeladden eventyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 du har ett poeng... men det var en dagbok fra krigen en gang. Og en med den franske revolusjonen tror jeg... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er det virkelig bare meg som uten unntak liker de oppgavene man får på tentamener og slikt? Jo teitere jo bedre. Jo teitere oppgaven er, jo større er utfordringen for å få noe kreativt ut av det, og dermed blir det moro. ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg har nettop handlet plakater for 1000 kr... *weeeeeeeeee* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 er nok ikke bare deg Nie. men høres ut som at du liker å skrive, i motsetning til meg:P hmm da er det bare to timer igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg husker da vi fikk oppgave i å analysere en tekst av Knut Nærum. jeg var den eneste som skjønte at teksten var ironisk (tentamen), så alle utbrøt før vi var ferdige "herregud så lett oppgave! digg!" Litt skadefry var jeg når jeg fikk 5+ og alle de andre fikk 3- på det meste, hø hø! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg elsker å skrive. ^^ Jo verre oppgaver jo bedre. 8D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg har nettop handlet plakater for 1000 kr... *weeeeeeeeee* Hvis ikke fear and loathing plakaten er blant de er du en slem ting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg elsker å skrive. ^^Jo verre oppgaver jo bedre. 8D Skriv 3-5000 ord om farene ved brunsnegleoppdrett i ubåter! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg elsker å skrive. ^^Jo verre oppgaver jo bedre. 8D Jeg elsker å høre på musikk og ha sex med Nie, ho er så vill og vet akkurat hva jeg liker. @NiXx, har ikke sett den filmen, ikke noe plakater heller, er blues brothers plakater, 3 forskjellige Pink Floyd, Trainspotting og div andre. Edit: Må ikke glemme The Rocky Horror Picture Show plakaten min heller Så er det avgårde til platebutikken etterpå å handle masse nye cd'r, shopping er gøy. Endret 14. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er bra at det finnes sånne som deg til å bli forfattere Nie, ellers hadde det ikke vært noe å lese, som ville vært utrolig kjedelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg