Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal vel egentlig få feriepenger, men gudene veit når de kommer på konto Og jeg skal få bonus :O men når? oO og gjelda må innkreves igjen snart. Da blir jeg rik og skal forlove meg med ei eller anna californinaberte Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kjeder meg jeg og, sitter og har Krl, noe romerbrev ting. Huff det er tungt stoff Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hey hey æ hette Ståle Stiil. Æ har det så klart å æ får det som æ vilj!Æ blei no 11 år i mars, æ e kul, det e itj nåkka tvil. Yo! Så evig nice *digger Ståle Stiil i dag* Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kjeeeeder meg! Ingen som vil leke... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg vil ha labret piercing... Endret 11. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå skuffer du stort Du lovte jo å sende den til meg så fort du fikk den ned =( I know. Skal slette det etter at jeg har sendt deg det, for så å laste det ned på nytt Takk nå ble jeg glad, for jeg lengter etter å ta på meg rosa tights og ta på meg selv til "hit me baby one more time" =D --- Bazukh: hihi, Candystore ga jeg til mamma til jul, bl.a. Hun har hørt massemasse på de, og hun digger det =D Du veit du har bra musikksmak! Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg vil ha labret piercing... Jeg skal ta nippelpiercing ^_^ Har en i tunga, en i nesa og 7 i ørene fra før Hadde veldig lyst på labret i leppa før.. Endret 11. januar 2008 av dismayed Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vil ha labret piercing... Hvor? Hatt prøva nå a? Jeg skal ta nippelpiercing ^_^ Har en i tunga, en i nesa og 7 i ørene fra før Vil jeg og ha, men vil ha venoms først tror jeg. Har bare tunga og øyenbrynet ;\ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vil ha labret piercing... Jeg skal ta nippelpiercing ^_^ Har en i tunga, en i nesa og 7 i ørene fra før Søstra mi har i nippelsa. Jeg hadde i ørene før, men de lot jeg gro igjen. vurderer å stikke de opp igjen men. Vil først og fremst ha labret. PepsiCo : På midten av leppen. Og ja, jeg har hatt prøven^^. Gikk greit nok, men jeg oppdaget at jeg hadde masse slurvefeil. Fikk heldigvis rettet de opp igjen da. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vil jeg og ha, men vil ha venoms først tror jeg. Har bare tunga og øyenbrynet ;\ Venomos, hvor? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) PepsiCo : På midten av leppen. Og ja, jeg har hatt prøven^^. Gikk greit nok, men jeg oppdaget at jeg hadde masse slurvefeil. Fikk heldigvis rettet de opp igjen da. Underleppa altså. Lenge siden vi diskuterte det sist. Ta det Greit nok er dugelig, så flink *klappepå* Vil jeg og ha, men vil ha venoms først tror jeg. Har bare tunga og øyenbrynet ;\ Venomos, hvor? Tunga ;O Endret 11. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvem/hva er Ståle Stiil? Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tunga ;O åh, det er sånn to på siden? Det er tøft Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pepsiputekos : Du er faktisk ikke en av de som er i mot det altså =O. "Ja, for det er jo så pent med skrapmetall i kjeften" =( Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hva synes folket om og farge håret grått? driver og leker med tanken... Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Søstra mi har i nippelsa. Jeg hadde i ørene før, men de lot jeg gro igjen. vurderer å stikke de opp igjen men. Vil først og fremst ha labret. Jeg skal ta en til i øret.. industrial Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vil ha labret piercing... Jeg skal ta nippelpiercing ^_^ Har en i tunga, en i nesa og 7 i ørene fra før Hadde veldig lyst på labret i leppa før.. Jeg har nippelpiercing. Jeg vil ha en 10-12 til, da xD Vil jeg og ha, men vil ha venoms først tror jeg. Har bare tunga og øyenbrynet ;\ Jeg har venoms. Også har jeg 10 piercinger. iWin! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hva synes folket om og farge håret grått? driver og leker med tanken... For to år siden var jeg på desperat jakt etter å farge håret grått/sølv, men kom ikke frem til noe lurt... Men hvorfor grått? De fleste forbinder jo det å ha grått hår med å være gammel Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 dismayed: Nice! Legg ut bilder da^^. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har venoms. Også har jeg 10 piercinger. iWin! Og nå har jeg lært meg at det heter venoms Det er pent ^_^ og gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg