Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Dele?

Cola og sjokolade altså, vondt vil jeg helst ikke ha. (Kan ta litt hvis det gjør deg bedre)

Jeg deler gjerne, lillebror har vært i sverige. :fun:

Vil du ha milky way, twix eller snickers? Og cola boks, eller flaske?

:dribble: Heeey, skal jeg gjøre deg frisk, Eplefe? xD Milkyway <3

Jeg blir skuffet hvis russen ikke dreper de fleste jentene i klassen i dag. I går kom de inn til oss med masker som minnet om star wars med et eller annet våpen og skrek "INGEN SMINKE I MORGEN" i en megafon. :p

Lenke til kommentar
Ikke spør så vanskelig da, twix kanskje. Og boks, med mindre det er glassflaske vi snakker om.
*slenge en tipakning med twix på* Boks it is. Har glassflasker, men de er mine. 8D
milky way
Å fy faen, det er så alt for godt.

*kaste en pose med milky way på* 8D
Lenke til kommentar
Husker når vi hadde dialektlære på skolen, læreren brukte alltid meg som eksempel..

:ohmy: Nying?

Hjelp, vi blir invadert!

Det kjipe med dialektlære er at vi har kommet til "vår egen" dialekt nå, og jeg aner ikke hva jeg skal kalle meg selv dialektmessig. =/

Lenke til kommentar
Det hadde jeg ikke sett for meg. =/

Nei.. Kanskje ikke :p

Hvem er du og hva har du gjort med P? :O

*invitere P hjem til seg på kjeks og ost og vin*

I am the one you call P, do not fear me, for I will save your souls, by breast feeding you all with my man boobs.

Lenke til kommentar
Dæven, jeg vil på cruise.. Noen som vet om det er mye ungdommer på sånt? Eller bare gamlinger? Tenker 9dagers i karribien fra miami

Tja. Søskenbarnet mitt, mannen hennes, datteren deres og mora til søskenbarnet mitt var på et slikt cruise. Babyen er veldig ung...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...