Programvare Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Jeg synes ikke synd på deg, Vintermåne. *vente på poleringsmaskin* Takk for den da Idiot. Endret 13. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Så, så, Vintermåne, jeg tror det er vanskelig for de aller, aller fleste her inne å synes synd på noen fordi de plages med ungdomsskolearbeid. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Forstår, men fy faen så irritert jeg er. Sitti her siden jeg kom hjem fra skolen og til nå og føler at jeg ikke har prestert en dritt! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Forstår, men fy faen så irritert jeg er. Sitti her siden jeg kom hjem fra skolen og til nå og føler at jeg ikke har prestert en dritt! Trekk ut nettverkskabelen på PC-en . Sinnsykt hvor salt popcornet var. Svir å drikke vann nå . Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Forstår, men fy faen så irritert jeg er. Sitti her siden jeg kom hjem fra skolen og til nå og føler at jeg ikke har prestert en dritt! Trekk ut nettverkskabelen på PC-en . Jeg må jo hente informasjonen om Japan fra ett sted Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Forstår, men fy faen så irritert jeg er. Sitti her siden jeg kom hjem fra skolen og til nå og føler at jeg ikke har prestert en dritt! Trekk ut nettverkskabelen på PC-en . Jeg må jo hente informasjonen om Japan fra ett sted Da logger du ut av diskusjon.no og lukker siden . Bare så det er sakt så hadde jeg ikke greid det selv . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg synes ikke synd på deg, Vintermåne. *vente på poleringsmaskin* Takk for den da Idiot. Rapportert! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg synes ikke synd på deg, Vintermåne. *vente på poleringsmaskin* Takk for den da Idiot. Rapportert! Du trenger vel ikke å rapportere siden du er moderator og kan derfor fikse opp i sakene selv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Så, så, folkens! Ikke nødvendig å begynne med navnekalling. Dere er såpass rutinerte nå, at det vet dere. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg synes ikke synd på deg, Vintermåne. *vente på poleringsmaskin* Takk for den da Idiot. Rapportert! WHOAH! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Så, så, folkens! Ikke nødvendig å begynne med navnekalling. Dere er såpass rutinerte nå, at det vet dere. Hadde det vært feil av meg å svare deg med et enkelt "Idiot!" nå? Endret 13. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Vær så utrolig snill en eller annen å hjelp med å finne noe informasjon om Japans bosetting edit: Og beklager mitt lille aggresjonsutbrudd i stad fredrik. Det var aldeles ikke meningen. Endret 14. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Da har jeg lagd mitt andre flash spill . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Noe liv her? Skal prøve å fikse girene på sykkelen nå . Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg tror jeg gikk i søvne inatt. xD Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg tror jeg sovnet i natt... =/ Gøy å tusle rundt i søvne, Kexxy? =) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Våken igjen. La meg halv 5 i går, da jeg ble ferdig med Japan-oppgaven min. Sov til halv 8 og printa den ut. Nå må jeg dra! K thx bai... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Til tross for at jeg har fri i dag og at jeg ikke sovnet før ett, var jeg våken halv sju. I don' geddit. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg tror jeg sovnet i natt... =/ Gøy å tusle rundt i søvne, Kexxy? =) Jeg tror jeg drømte at jeg gikk i søvne en gang.. Eller så gjorde jeg det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nå begynner jeg å bli lei av disse dagvaktene. Sove lenge...jaaa...*snufs* Men har ikke kommet snø iallefall i natt og det kan en ikke klage på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg