hylo Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 SAY WHEN IS WHEN! Backyard Babies <3 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg tilordna F5 Har ikke volumknapp på tastaturet mitt WooooT?? Gammal tastatur då eller? Korsen du skifter volum da? Gå inn på volummikseren kvar gong? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 WooooT?? Gammal tastatur då eller? Korsen du skifter volum da? Gå inn på volummikseren kvar gong? Trykke på volumikonet nede i hjørnet. Og grunnen til at jeg bare har sånn standardtastatur er at det var gratis og det andre ble stjålet faktisk. Folk stjeler hva det skal være. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Man har da vel volumknapp på høyttalerne Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 WooooT?? Gammal tastatur då eller? Korsen du skifter volum da? Gå inn på volummikseren kvar gong? Trykke på volumikonet nede i hjørnet. Og grunnen til at jeg bare har sånn standardtastatur er at det var gratis og det andre ble stjålet faktisk. Folk stjeler hva det skal være. Slå dei helselaus... Stjel fra jobben eller nokke slikt ^^ Neiss... Tastatur fra 1800-tallet hadde jo volumknapp... so det skal ikkje vere so stort problem... Koster ikkje so mykje for nytt tastatur da so... Det svir ikkje so i pungen for å sei det slik ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Gosh, kunne tenkt meg en slik tur jeg også nå. Bare komme seg langt langt vekk fra eksamen og alt det maset.(..) Såså, bare 37-ish dager igjen til ferie. For min del hvertfall! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Man har da vel volumknapp på høyttalerne Når jeg sitter i senga så er det for langt å strekke seg bort til anlegget Har ikke sånne pc-høytalere, men det er den neste planlagte oppgraderinga når jeg får råd. Slå dei helselaus... Stjel fra jobben eller nokke slikt ^^ Neiss... Tastatur fra 1800-tallet hadde jo volumknapp... so det skal ikkje vere so stort problem... Koster ikkje so mykje for nytt tastatur da so... Det svir ikkje so i pungen for å sei det slik ^^Nei koster ikke så mye, men har prioritert andre ting. Har jo klart meg meg uten så lenge nå hehe.Stjele fra jobben går ikke når man ikke har jobb. Endret 13. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Man har da vel volumknapp på høyttalerne det jeg og tenker , ser ikke hva jeg skal med volumknapp på tastaturet , selv om jeg har det , er noen andre extra knapper som jeg heller aldri bruker Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 ahh... Men det går jo ann å styre fra telefonen via blåtann vist man har Sony Ericsson... Går sikkert med andre, men eg kan berre med SE... Der kan man bruke telefonen som mus, volumknapp, framviser, spele på(!)... Gå på meny - Underhalding - Fjernkontroll... Koble til og have fun ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 det jeg og tenker , ser ikke hva jeg skal med volumknapp på tastaturet , selv om jeg har det , er noen andre extra knapper som jeg heller aldri brukerHar man de tastene kan man tilordne de på musa. Og på musa har man alltid handa. Da blir det plutselig mye enklere. Man setter bare lyden på et standardnivå og stiller lyden i software. Jævlig greit egentlig. ahh... Men det går jo ann å styre fra telefonen via blåtann vist man har Sony Ericsson... Går sikkert med andre, men eg kan berre med SE... Der kan man bruke telefonen som mus, volumknapp, framviser, spele på(!)... Gå på meny - Underhalding - Fjernkontroll... Koble til og have fun ^^ Har ikke blåtann på den stasjonære. Bruker svært sjelden blåtann uansett. Bare til å overføre bilder fra mobilen og da kan jeg bruke lappisen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg minner om at det er kun tillatt med bokmål og nynorsk på forumet for at flest mulig skal kunne ha glede av det. Det er ikke like lett å forstå dialekt for alle. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fælt so låst du var da!!! Ingen blåtann eller Volumknapp... Dakal lille lars... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen som har sett reklama på nrk(!) til sporten? Heftig dataspillmusikk til den^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ligger den et sted på nett-tv? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fælt so låst du var da!!! Ingen blåtann eller Volumknapp... Dakal lille lars... Pøff. Jeg klarer meg så fint atte. Får fikse meg tastatur etterhvert. Det er jo ingen krise hehe. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Snorre, hva ER den nye mailen din? 8D Det står jo etter nicket på den gamle emailen @ messenger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er det flere som har problemer med msn nå forresten? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hva med oss som ikke har den gamle adressen din da? =) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ligger den et sted på nett-tv? Det vet jeg ikke, men jeg tror ikke nrk vil ta seg tiden med å legge ut en reklame på nett-tv Lo litt når jeg skjønte hvorfor jeg plutselig fikk lyst til å spille halo ihvertfall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det gjør jo ikke det, Snorre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg