Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WooooT??

Gammal tastatur då eller? Korsen du skifter volum da? Gå inn på volummikseren kvar gong?

Trykke på volumikonet nede i hjørnet. :p

Og grunnen til at jeg bare har sånn standardtastatur er at det var gratis og det andre ble stjålet faktisk. Folk stjeler hva det skal være.

Lenke til kommentar
WooooT??

Gammal tastatur då eller? Korsen du skifter volum da? Gå inn på volummikseren kvar gong?

Trykke på volumikonet nede i hjørnet. :p

Og grunnen til at jeg bare har sånn standardtastatur er at det var gratis og det andre ble stjålet faktisk. Folk stjeler hva det skal være.

Slå dei helselaus... Stjel fra jobben eller nokke slikt ^^ Neiss... Tastatur fra 1800-tallet hadde jo volumknapp... so det skal ikkje vere so stort problem... Koster ikkje so mykje for nytt tastatur da so... Det svir ikkje so i pungen for å sei det slik ^^

Lenke til kommentar
Man har da vel volumknapp på høyttalerne :dontgetit:

Når jeg sitter i senga så er det for langt å strekke seg bort til anlegget :p

Har ikke sånne pc-høytalere, men det er den neste planlagte oppgraderinga når jeg får råd.

Slå dei helselaus... Stjel fra jobben eller nokke slikt ^^ Neiss... Tastatur fra 1800-tallet hadde jo volumknapp... so det skal ikkje vere so stort problem... Koster ikkje so mykje for nytt tastatur da so... Det svir ikkje so i pungen for å sei det slik ^^
Nei koster ikke så mye, men har prioritert andre ting. Har jo klart meg meg uten så lenge nå hehe.

Stjele fra jobben går ikke når man ikke har jobb. :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

ahh... Men det går jo ann å styre fra telefonen via blåtann vist man har Sony Ericsson... Går sikkert med andre, men eg kan berre med SE... Der kan man bruke telefonen som mus, volumknapp, framviser, spele på(!)...

Gå på meny - Underhalding - Fjernkontroll... Koble til og have fun ^^

Lenke til kommentar
det jeg og tenker , ser ikke hva jeg skal med volumknapp på tastaturet , selv om jeg har det , er noen andre extra knapper som jeg heller aldri bruker
Har man de tastene kan man tilordne de på musa. Og på musa har man alltid handa. Da blir det plutselig mye enklere. Man setter bare lyden på et standardnivå og stiller lyden i software. Jævlig greit egentlig.

ahh... Men det går jo ann å styre fra telefonen via blåtann vist man har Sony Ericsson... Går sikkert med andre, men eg kan berre med SE... Der kan man bruke telefonen som mus, volumknapp, framviser, spele på(!)...

Gå på meny - Underhalding - Fjernkontroll... Koble til og have fun ^^

Har ikke blåtann på den stasjonære. Bruker svært sjelden blåtann uansett. Bare til å overføre bilder fra mobilen og da kan jeg bruke lappisen.
Lenke til kommentar

Jeg minner om at det er kun tillatt med bokmål og nynorsk på forumet for at flest mulig skal kunne ha glede av det. Det er ikke like lett å forstå dialekt for alle.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...