Llandari Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hadde det kjempeflott jeg. Som jeg nevnte var det mye fint å se på, selv om jeg syns det er skammelig å se hvordan den katolske kirken har utnyttet sin posisjon til å sope inn penger til alle kirkene de har rundt omkring. Tips hvis noen har tenkt seg til Roma: Å gå i byen for å se seg omkring er minst 3 ganger så interessant når man går i guidet gruppe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lars? Korsen du bytter funksjon på knappene på musa? Ikkje unormalt å få deja vu no... Eg har spurt om dette før... Vel. Jeg har Logitech-mus så jeg gikk på logitech.com og lastet ned drivere der. Der får man med et program som heter setpoint eller noe sånt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lars? Korsen du bytter funksjon på knappene på musa? Ikkje unormalt å få deja vu no... Eg har spurt om dette før... Jeg forsto det heller ikke. Jeg har en Logitech G5 Laser Mouse. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har sikkert samme mus... (Mx518) men er det den CD-en som følger med? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Høres nydelig ut, Llandari. Var det en normal ferietur du var på? *prøve å huske* Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lars? Korsen du bytter funksjon på knappene på musa? Ikkje unormalt å få deja vu no... Eg har spurt om dette før... Vel. Jeg har Logitech-mus så jeg gikk på logitech.com og lastet ned drivere der. Der får man med et program som heter setpoint eller noe sånt. Da laster jeg ned driveren nå. Takker! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har sikkert samme mus... (Mx518) men er det den CD-en som følger med? Er samme musa ja. Det programmet er garantert på cden, men den cden har jeg rota bort for over et år siden. Tar jo ikke lange tida å laste ned og da får jeg alltid siste oppdaterte versjon. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Høres nydelig ut, Llandari. Var det en normal ferietur du var på? *prøve å huske* Ja nå kan du vri hukommelsen din litt, så får vi se om du kommer på det Fikk lest ut ene boka på turen da. Ganske så bra faktisk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja nå kan du vri hukommelsen din litt, så får vi se om du kommer på det Fikk lest ut ene boka på turen da. Ganske så bra faktisk Du reiste på sånn kursting? Ehm. Noe slikt? Og hvilken bok? ^^ Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 35 % her... Laaaang lastetid... Men Videre da? Hvilke knapper skal man trykke på for å endre funksjon? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 *Prøver å lokke motivasjonen tilbake* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Du reiste på sånn kursting? Ehm. Noe slikt? Og hvilken bok? ^^ Ikke så mye kurs nei, men du er ikke så langt unna. Leste "Frelseren" av Jo Nesbø. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 35 % her... Laaaang lastetid... Men Videre da? Hvilke knapper skal man trykke på for å endre funksjon? Start -> Alle Programmer -> Logitech -> Mus og Tastatur -> Innstillinger for mus og tastatur Resten klarer du å finne ut hehe. Det ser dessverre ikke ut som om volumjustering var noe standardvalg der dessverre forresten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Yay. Oppvask. Mer yay. Snart besøk og røykepartnere Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Motivasjonstur? *gjette* Ah, nå gjennstår det bare den andre. 8D Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Motivasjonstur? *gjette*Ah, nå gjennstår det bare den andre. 8D Vi ble påspandert tur av den forrige eieren vår. Ikke mange som gjør sånt... Den andre boka har jeg på DVD Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Gosh, kunne tenkt meg en slik tur jeg også nå. Bare komme seg langt langt vekk fra eksamen og alt det maset.(..) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hei hei! Hvordan går det med dere? Jeg er en "nykonfirmert, rik liten dust." I følge en i klassen min. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) LAARRS!!!! EG FEKK DET TIL!!! Å ENDRE LYD VOLUM!!! Feeling Nerdy!! 8-) Trykk på Tilordner Tastetrykk... Der trykker du på volumknappen Men korsen du fekk til oppdaterknappen? Edit: Samme prinsippet... Trykk på knappen du skal bruke Endret 13. mai 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg tilordna F5 Har ikke volumknapp på tastaturet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg