Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hadde det kjempeflott jeg. Som jeg nevnte var det mye fint å se på, selv om jeg syns det er skammelig å se hvordan den katolske kirken har utnyttet sin posisjon til å sope inn penger til alle kirkene de har rundt omkring.

Tips hvis noen har tenkt seg til Roma: Å gå i byen for å se seg omkring er minst 3 ganger så interessant når man går i guidet gruppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lars? Korsen du bytter funksjon på knappene på musa?

Ikkje unormalt å få deja vu no... Eg har spurt om dette før... ;)

Vel. Jeg har Logitech-mus så jeg gikk på logitech.com og lastet ned drivere der. Der får man med et program som heter setpoint eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Lars? Korsen du bytter funksjon på knappene på musa?

Ikkje unormalt å få deja vu no... Eg har spurt om dette før... ;)

Vel. Jeg har Logitech-mus så jeg gikk på logitech.com og lastet ned drivere der. Der får man med et program som heter setpoint eller noe sånt.

Da laster jeg ned driveren nå. Takker!

Lenke til kommentar
Har sikkert samme mus... (Mx518) men er det den CD-en som følger med?

Er samme musa ja. Det programmet er garantert på cden, men den cden har jeg rota bort for over et år siden. Tar jo ikke lange tida å laste ned og da får jeg alltid siste oppdaterte versjon. ;)

Lenke til kommentar
35 % her... Laaaang lastetid...

Men Videre da?

Hvilke knapper skal man trykke på for å endre funksjon?

Start -> Alle Programmer -> Logitech -> Mus og Tastatur -> Innstillinger for mus og tastatur

Resten klarer du å finne ut hehe. Det ser dessverre ikke ut som om volumjustering var noe standardvalg der dessverre forresten. :(

Lenke til kommentar

LAARRS!!!! EG FEKK DET TIL!!! Å ENDRE LYD VOLUM!!!

Feeling Nerdy!! 8-)

Trykk på Tilordner Tastetrykk... Der trykker du på volumknappen :D

Men korsen du fekk til oppdaterknappen?

Edit: Samme prinsippet... Trykk på knappen du skal bruke :blush:

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...