Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes DNFK om dette om gradering av førerkortet, i mine øyne er det bull ihvertfall....Alle fra 18-25 skal ikke få kjøre bil i helga, eller om kvelden WTF!!!!

Det er helt tullete. Fordi noen idioter kjører seg ihjel, skal alle de som trenger eller liker å kjøre bil straffes for det. Akkurat som med poker det. 98% av de som spiller det ser på det som en lek eller en konkurranse også er det noen som på død og liv skal spille bort kone og hus.

Lenke til kommentar
Jeg gidder rett og slett ikke gjøre søkejobben for deg Bolivar. Jeg er for lat i dag. :p

Har søkt ræva ta mej og finn ikkje heimeside!!!

Men du gadd og skrive:

"Jeg gidder rett og slett ikke gjøre søkejobben for deg Bolivar. Jeg er for lat i dag."

So du gidd vell litt til :p

Og no må du HEEEEEILT opp på refresh knappen eller trykke F5 for å oppdatere siden får å lese dette... Du vil bli sliten!!! ;)

Lenke til kommentar
Du er lat lars, men det var en god idè så jeg skal gjøre akkurat det samme.

Har også vurdert å sette de to knappene som stiller sensiviteten opp og ned til å justere volumet i stedet. Er så sjelden jeg endrer på sens uansett.

Lenke til kommentar
Snakker om latskap ;)

Ikkje rart Norges Folk er... late? Steikje!!! Få ræva opp av data stolen og kom dykk ut i guds frie natur og grill og telte ute på holmer og skjær!!! LEV LIVET I VIRKLIGHEITA!!! ikkje virtuell...

Kan ikke drepe folk og kjøre helikopter i virkeligheten. Kan ei heller bare ta biler i hytt og pine og jobbe for mafiaen. Ikke for å glemme at man ikke kan være en serbisk eks-militant som bor i Liberty City.

:love:

*pling*

Jeg tar "Virkeligheten" for 500.

Lenke til kommentar

Tilbake fra en flott tur til Roma :) Noen som savnet meg? (Sikkert ikke)

Ganske imponerende byggverk de har rundt om der nede. Maten derimot er ubrukelig. Fryktelig tam på smaken. Skal tømme kameraet om litt og se om det har blitt noen brukbare bilder. (Antageligvis ikke, siden jeg er elendig på fotografering)

BTW, de som synes at bensinen er dyr her i landet aner ikke hva de snakker om. Lå på €1,46 i Roma, altså 11-12 kroner alt etter hva Euroen ligger på i kurs nå. Og de har definitivt ikke like bra lønn der som vi har.

Lenke til kommentar
Du er lat lars, men det var en god idè så jeg skal gjøre akkurat det samme.

Har også vurdert å sette de to knappene som stiller sensiviteten opp og ned til å justere volumet i stedet. Er så sjelden jeg endrer på sens uansett.

Nå fant jeg ut at jeg har rota bort CD-en for å innstallere museprogrammet. Skjønner ikke hvordan jeg får det til ved å gå via program files.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...