Acrid Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Greit nok at syrnet melk setter fart på fordøyelsen, men dette er latterlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 hehheheheheheh Datasjur i bygningsarbeid. Da blir det jaggu ferietur til Stavanger på meg ivertfall Lenke til kommentar
Addan Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Naturfagsrapport suger. Endret 13. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Har sommerjobb i Stavanger i juli Husmaling og rydding og kasting av gamle ting Daniel, still deg i kø. Wagner, Steinar, Hanna og Tom og flere har meldt sin ankomst mens jeg skal være der Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sorry lars, men den linken fungerer dårlig mot forumets retningslinjer. 1 innlegg slettet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Åh, jeg ble alkohol. Faen edit: Nei, vent. LSD. Woohoo! Alltid hatt lyst til å prøve det ^^ Endret 13. mai 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sorry lars, men den linken fungerer dårlig mot forumets retningslinjer. 1 innlegg slettet. Beklager. Bare kom over en side jeg syntes var morsom og så ikke problemet. Skal ikke poste den flere ganger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja, gud forby humoristiske quizer med fy-fy ord. 8D Forumet er mer Nintendo enn xbox, get used to it. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Naturfagsrapport suger. Kan i grunn være enig med deg i det du. Er drittlei mappeeksamen i naturfag. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Noen som vet hva slike greier du henger opp i dør rammen heter? Noen som kaller det horegardiner eller horedør? hmm skulle hatt et skikkelig navn Edit_ beads , Door Beads heter det vist . Eller hippie gardiner mange navn Endret 13. mai 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ny messenger-adresse (@gmail.com), men ingen som har lagt meg til enda. Snufs. ^^ Grunnen til at jeg ikke bare importerer kontaktlisten til den nye messenger-adressen er at jeg bruker Pidgin i Ubuntu. Og til nå har jeg ikke sett noe alternativ for hverken import eller eksport av kontaktliste. Kan hende det bare er jeg som er blind, men men. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 ahhh, digg å komme inn etter enda et fantastisk måltid på grillen...Og nå tilbake igjen til Samf-prøva Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Og ja, jeg har besluttet å terminere hotmail-accounten min. Microsoft, de djevlene, har sagt at de kommer til å skru av ekstern tilgang til hotmail-adresser (ergo får man ikke brukt tredje-parts email-lesere) en gang i Juni. Så nå røk jeg rett over til min gamle hittil ubrukte gmail-konto. Håper google er mer fornuftig. Er deilig med Imap-støtte. Om POP-støtten også får med seg labels etterhvert går jeg over til det. Men mappesortering er jeg helt avhengig av, dermed holder jeg meg til Imap. Noen andre som har flyttet over? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen som vet hva Internasjonale samarbeidsorganer er fornoe? er det som FN, Nato eller Rødekors, S.O.S. barnebyen hadde vært fint med svar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Snorre, hva ER den nye mailen din? 8D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hva synes DNFK om dette om gradering av førerkortet, i mine øyne er det bull ihvertfall....Alle fra 18-25 skal ikke få kjøre bil i helga, eller om kvelden WTF!!!! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hva synes DNFK om dette om gradering av førerkortet, i mine øyne er det bull ihvertfall....Alle fra 18-25 skal ikke få kjøre bil i helga, eller om kvelden WTF!!!! Sikkert trist for dem med førerkort, personlig har jeg problemer med å bry meg. 8D Also, Rome er morsomt. Morsomtmorsomt. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen som vet hva Internasjonale samarbeidsorganer er fornoe? er det som FN, Nato eller Rødekors, S.O.S. barnebyen hadde vært fint med svar BUMP Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) I dag tok jeg poliovaksine så da er jeg sikret mot polygami de neste ti årene. Dette var det eneste jeg fant cHilfiger: Den nederlandske språkunionen er et spesielt internasjonalt samarbeidsorgan i forhold til det nederlandske språket. Medlemslandene samarbeider med hensyn til språk, språkundervisning og humaniora. Tviler på om det er akkurat det du lette etter. Fant det på wikipedia. Endret 13. mai 2008 av Olum Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 quote fra langt bak men..; "Lese til norsktentamen". Knihihihis. Det fine med norsk- og engelskskrivedager er at det er så mange forskjellige oppgaver å velge mellom at det alltid er noe der man ikke må ha pugget for å kunne skrive om. Tror jaggu meg jeg ikke har skrevet notater eller lest til slike prøver mer enn to-tre ganger på tre år nå. men når man ikke har mange forskjellige oppgave er det ikkelike lett:P vi får tre oppgaver, og må skrive alle tre, det var det alle tror læreren mente hvertfall... bah, ser ut til at jeg må gå på krykker på hove"/ tror ikke det er så lurt egentlig:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg