Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ting som slår meg hardt i bakhodet: Sitter på klasserommet nå, friminutt, og holder på med mitt. Bak meg er det noen spiller Britney Spears! Hun må jo selge godt. Trodde alle hadde fått noia for henne (untatt han her da).

Hysj på deg, Britney er knall.

0060. Britney Spears - [blackout #03] Radar

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hvordan går det med dere i dag?

Dette er et herlig spørsmål for denne tråden.

Meg går det bra med iallfall. Jeg tok turen hjem en tur, siden det var rush på Realfagsbiblioteket. Må nok vente noen timer før jeg har håp om å få tilgang på riktig bind av "Gmelins Handbuch der anorganischen Chemie". Matteøving i mellomtiden, tenker jeg ... Og kaffe. Definitivt kaffe nå.

Lenke til kommentar
Sårende </3

Du veit det er sant ;)

Bazukh, du tramper på følelsene våres! (og ja, "SO" er fortsatt lavmål ^^,)

*snip* Jeg var innom Free Record shop i går, og dro med meg fem elskverdige plater hjem :love:

Hvilke plater da? Jeg lengter etter å svi penger på musikk, men har tatt meg vann over hodet med økonomien min nå ._.

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Bazukh, du tramper på følelsene våres! (og ja, "SO" er fortsatt lavmål ^^,)

Pft, you know i wubs you anyways ;)

Hvilke plater da? Jeg lengter etter å svi penger på musikk, men har tatt meg vann over hodet med økonomien min nå ._.

Minor Majority - Candy Store, Vicious Art - Pick up this sick child (ja, de hadde den faktisk på Free record shop :-| ), Skambankt - Eliksir, Kent - Du & jag döden ooog.. Beth Hart - 37 days.

:love:

Har strengt tatt fått litt vann over hodet jeg óg. Jeg skal vel egentlig få feriepenger, men gudene veit når de kommer på konto :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...