Niqābninja Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg må innrømme at denne tråden er ekstremt stille i dag...Hva skjer ? Nåja. Det burde nå roe seg litt etterhvert. Sikkert bare det som skjer. Jeg syns ikke dere gjør anna enn å skrive masse bs, jeg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi hadde nettop sånn testing av kameraene... (hater å stå foran kamera,liker meg best bak) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg syns ikke dere gjør anna enn å skrive masse bs, jeg Sårende </3 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvordan går det med dere i dag? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvordan går det med dere i dag? Joa, ikke så verst. Litt stress dag på jobben. Det er ikke noe gøy Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Går flott her, der da :O Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvordan går det med dere i dag? joda... slapper av som vanlig driver sånn smått og pakker til jeg skal til nora i helja.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Harr harr, jeg overlevde! Var ikke noe vondt å trekke, så jeg håper jeg slipper unna smertene når bedøvelsen går over. ^^ Blør du ikke skikkelig engang? Joda, blør jo. Sitter med sånne tamponggreier i kjeften. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Ting som slår meg hardt i bakhodet: Sitter på klasserommet nå, friminutt, og holder på med mitt. Bak meg er det noen spiller Britney Spears! Hun må jo selge godt. Trodde alle hadde fått noia for henne (untatt han her da). Hysj på deg, Britney er knall. 0060. Britney Spears - [blackout #03] Radar Endret 11. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hysj på deg, Britney er knall. Enig ^^ Har full discography av ho Endret 11. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Joda, blør jo. Sitter med sånne tamponggreier i kjeften. ^^ Hehe... så du koser deg du Lenke til kommentar
GeO Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvordan går det med dere i dag? Dette er et herlig spørsmål for denne tråden. Meg går det bra med iallfall. Jeg tok turen hjem en tur, siden det var rush på Realfagsbiblioteket. Må nok vente noen timer før jeg har håp om å få tilgang på riktig bind av "Gmelins Handbuch der anorganischen Chemie". Matteøving i mellomtiden, tenker jeg ... Og kaffe. Definitivt kaffe nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Joda, blør jo. Sitter med sånne tamponggreier i kjeften. ^^ Hehe... så du koser deg du *smile skjevt* Joda. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hysj på deg, Britney er knall. Enig ^^ Har full discography av ho Nå skuffer du stort Du lovte jo å sende den til meg så fort du fikk den ned =( Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sårende </3 Du veit det er sant Hvordan går det med dere i dag? Good, good. Jeg var innom Free Record shop i går, og dro med meg fem elskverdige plater hjem Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Sårende </3 Du veit det er sant Bazukh, du tramper på følelsene våres! (og ja, "SO" er fortsatt lavmål ^^,) *snip* Jeg var innom Free Record shop i går, og dro med meg fem elskverdige plater hjem Hvilke plater da? Jeg lengter etter å svi penger på musikk, men har tatt meg vann over hodet med økonomien min nå ._. Endret 11. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 så nettopp test filme..off..hater å se meg selv på film Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå skuffer du stort Du lovte jo å sende den til meg så fort du fikk den ned =( I know. Skal slette det etter at jeg har sendt deg det, for så å laste det ned på nytt Sårende </3 Du veit det er sant Jeg vet da ingenting Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bazukh, du tramper på følelsene våres! (og ja, "SO" er fortsatt lavmål ^^,) Pft, you know i wubs you anyways Hvilke plater da? Jeg lengter etter å svi penger på musikk, men har tatt meg vann over hodet med økonomien min nå ._. Minor Majority - Candy Store, Vicious Art - Pick up this sick child (ja, de hadde den faktisk på Free record shop :-| ), Skambankt - Eliksir, Kent - Du & jag döden ooog.. Beth Hart - 37 days. Har strengt tatt fått litt vann over hodet jeg óg. Jeg skal vel egentlig få feriepenger, men gudene veit når de kommer på konto Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvordan går det med dere i dag? Det går egentlig helt fint.. Bare veldig overtrett, og kjeder meg noe sinnsykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg