Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Lese til norsktentamen".

Knihihihis.

Det fine med norsk- og engelskskrivedager er at det er så mange forskjellige oppgaver å velge mellom at det alltid er noe der man ikke må ha pugget for å kunne skrive om. Tror jaggu meg jeg ikke har skrevet notater eller lest til slike prøver mer enn to-tre ganger på tre år nå.

6945. Santana - [supernatural #03] Put Your Lights On

Lenke til kommentar
"Lese til norsktentamen".

Knihihihis.

Det fine med norsk- og engelskskrivedager er at det er så mange forskjellige oppgaver å velge mellom at det alltid er noe der man ikke må ha pugget for å kunne skrive om. Tror jaggu meg jeg ikke har skrevet notater eller lest til slike prøver mer enn to-tre ganger på tre år nå.

Dessverre pleier de oppgavene å være drittoppgaver. >.<

Lenke til kommentar

Jeg er igrunnen glad jeg er ferdig med skole. Høyere utdanning på universitetet er litt kjekkere da man plutselig har emr frihet. Men så risikerer man å slappe for mye av, få dårlige forelesere. Og til slutt ender man opp med å sitte å pugge stoffet to måneder før eksamen som en annen galning. ^^

Lenke til kommentar
Jeg er igrunnen glad jeg er ferdig med skole. Høyere utdanning på universitetet er litt kjekkere da man plutselig har emr frihet. Men så risikerer man å slappe for mye av, få dårlige forelesere. Og til slutt ender man opp med å sitte å pugge stoffet to måneder før eksamen som en annen galning. ^^

Å, som jeg gleder meg. Jeg håper og tror at NTNU er akkurat som alle universitetene jeg har sett i amerikanske filmer, med svære gressplener med ultimate frisbee-spillende gutter og solbadende jenter, maks en, kjempemorsom, forelesning om dagen og ALLTID NYE MYSTERIER Å LØSE.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...