L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da så Jeg er voksen nå, så nå må jeg passe på folk, skjønner du Å faen. Det hadde jeg ikke fått med meg. Gratulerer så mye på etterskudd da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Høres koselig ut. Jeg reiste fra det der i går jeg Smart. Tror nesten bare jeg lar være å dra tilbake. :errm: Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Å faen. Det hadde jeg ikke fått med meg. Gratulerer så mye på etterskudd da. Takk takk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Nope.. Men det er slik vi preiker her.. Setningen er forkortet for "det får vi også det" "Får vi også det," er et spørsmål. "Før vi også, det," var det du prøvde å si. Endret 13. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 "Får vi også det" er et spørsmål."Før vi også, det" var det du prøvde å si. bra du følger med i norsken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 faen, klipte armene feil, og har ikke mer stoff... da fikk man ikke gjort mer denna skoledagen=/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 faen, klipte armene feil, og har ikke mer stoff... da fikk man ikke gjort mer denna skoledagen=/ Innta stoff med sprøyte heller mer behagelig enn saks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 ha.... ha... eller noe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 ha.... ha... eller noe 10... hi... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bare en halvtime igjen til jeg skal hjem da heldigvis... Så kan lese til norsktentamen frem til da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 "Lese til norsktentamen". Knihihihis. Det fine med norsk- og engelskskrivedager er at det er så mange forskjellige oppgaver å velge mellom at det alltid er noe der man ikke må ha pugget for å kunne skrive om. Tror jaggu meg jeg ikke har skrevet notater eller lest til slike prøver mer enn to-tre ganger på tre år nå. 6945. Santana - [supernatural #03] Put Your Lights On Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 "Lese til norsktentamen". Knihihihis. Det fine med norsk- og engelskskrivedager er at det er så mange forskjellige oppgaver å velge mellom at det alltid er noe der man ikke må ha pugget for å kunne skrive om. Tror jaggu meg jeg ikke har skrevet notater eller lest til slike prøver mer enn to-tre ganger på tre år nå. Dessverre pleier de oppgavene å være drittoppgaver. >.< Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg er igrunnen glad jeg er ferdig med skole. Høyere utdanning på universitetet er litt kjekkere da man plutselig har emr frihet. Men så risikerer man å slappe for mye av, få dårlige forelesere. Og til slutt ender man opp med å sitte å pugge stoffet to måneder før eksamen som en annen galning. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg er igrunnen glad jeg er ferdig med skole. Høyere utdanning på universitetet er litt kjekkere da man plutselig har emr frihet. Men så risikerer man å slappe for mye av, få dårlige forelesere. Og til slutt ender man opp med å sitte å pugge stoffet to måneder før eksamen som en annen galning. ^^ Å, som jeg gleder meg. Jeg håper og tror at NTNU er akkurat som alle universitetene jeg har sett i amerikanske filmer, med svære gressplener med ultimate frisbee-spillende gutter og solbadende jenter, maks en, kjempemorsom, forelesning om dagen og ALLTID NYE MYSTERIER Å LØSE. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Shopping suger. Akkurat nå står jeg i et prøverom . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Du ser for mye på film, tvilling. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Shopping suger. Akkurat nå står jeg i et prøverom . Prøver du noe heit noe? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Shopping suger. Akkurat nå står jeg i et prøverom . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg