Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og da var en ferdig med engelsk tentamen. :)

Gratulerer. Fikk selv engelsk tentamen tilbake i forrige uke. Fikk 3+, men nå var jeg ikke ferdig med hovedhistorien (skrev bare en side med mange tomme linjer) og på første delen skrev jeg også kun 2 avsnitt tilsammen (man kunne skrive 2-4).

Og da stikker jeg på skolen.

Bør vel også det :( . Har egentlig litt lyst, men vi startet klokken halv 9 og er ferdig 2 så ser ikke helt den store vitsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Og da var en ferdig med engelsk tentamen. :)

Gratulerer. Fikk selv engelsk tentamen tilbake i forrige uke. Fikk 3+, men nå var jeg ikke ferdig med hovedhistorien (skrev bare en side med mange tomme linjer) og på første delen skrev jeg også kun 2 avsnitt tilsammen (man kunne skrive 2-4).

Blir nok noe sånt på meg og. Gotta love "og så voknet han"-syndromet :roll:

Lenke til kommentar
Bør vel også det :( . Har egentlig litt lyst, men vi startet klokken halv 9 og er ferdig 2 så ser ikke helt den store vitsen.

Kanskje disse to tingen henger sammen?

;)

Lenke til kommentar

Kanskje disse to tingen henger sammen?

;)

Kansje det, har hatt et ganske dårlig skoleår. Har ikke jobbet noe hjemme og har en god del fravær. Har nå LG i orden, men har et snitt på 4 :) . Hadde 4,73 i fjor så er en nedgang. Må skjerpe meg til neste år.

Har funnet ut at jeg ikke gidder skolen. Er bare 1 time og 20 min igjen av den.

Lenke til kommentar

Kom deg på skolen i stede for å sitte å daffe hjemme..nytter ikke å være hjemme å styre med alt mulig annet når en går skole.. :)

Meeh...fiskeboller til middag på jobb. Fiskeboller er greit nok det, men ikke de som blir laget nede på kjøkkene, de smaker pyton. No food for me.

Lenke til kommentar

Men nå skal jeg stikke ut å prøve å få kjøpt meg noe klær + en girwire til sykkelen.

Kom deg på skolen i stede for å sitte å daffe hjemme..nytter ikke å være hjemme å styre med alt mulig annet når en går skole.. :)

Meeh...fiskeboller til middag på jobb. Fiskeboller er greit nok det, men ikke de som blir laget nede på kjøkkene, de smaker pyton. No food for me.

Skal skjerpe meg fra i morgen av (har sakt det en del ganger). Får dere middag på jobb? :ohmy: Hvor jobber du?

Lenke til kommentar

Følelsen av ti elefanter som tramper i takt i hodet? *check*

Vegg-til-vegg-teppe på tunga? *check*

hull i hukommelsen? *check*

Alkohol som på mystisk vis har blitt borte? *check*

Fy faen jeg er midlertidig løsemiddelskadd i dag

Lenke til kommentar
Alder og rehabiliterings-senter ^_^

Ah :) . Jeg jobber på Rema 1000 og der er det ingen middag :( .

Får dere middag på jobb? :ohmy: Hvor jobber du?

Får vi også det^^

Var det et spørsmål?

Nope.. Men det er slik vi preiker her.. Setningen er forkortet for "det får vi også det"

Ah. Der lærte jeg noe nytt. Hvor jobber du?

Men nå skal jeg stikke :D . Hade ;) .

Lenke til kommentar
Følelsen av ti elefanter som tramper i takt i hodet? *check*

Vegg-til-vegg-teppe på tunga? *check*

hull i hukommelsen? *check*

Alkohol som på mystisk vis har blitt borte? *check*

Fy faen jeg er midlertidig løsemiddelskadd i dag

Kjære deg, har du et alkoholproblem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer