Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+312

Rasch: Anja, og sønnen hennes Nick Andre. Har møtt sammboeren hennes (Kim) et par ganger, det er han som er derfra...

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

Bjørner er søte da^^, Vi har et babybjørn-hode på veggen O_o

Bjørner er søte da^^, Vi har et babybjørn-hode på veggen O_o

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

gaad, treige skolenettet=/

rasch: tøft:P nick er bare så utrolig søt^^,

har ikke prata med Kim så mye jeg da, han har en tendens til å sitte inne å spille når de er på ål:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
rasch? Kjenner du ho Randi?

Fra alta eller?

ja,ho passa mæ når æ va liten :!:

EDIT: oh come on, det var en morsom reklame og passet perfekt i denne sitvasjonen :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Gud, jeg er treig!

Søt jente adder meg på Facebook. Jeg kan ikke si jeg veit hvem det er, vi har dog en felles venn, men det sier meg ikke så mye det heller, for han er felleshore.

Jeg går gjennom bildene av henne og finner en fyr jeg kjenner som hu har tagga, finner ei jente som virker kjent som hu og har tagga.

Tenker i 10 minutt på hvem det kan være. Ringer mamma og spør om hu kjenner navna. Så klart gjør hu det, og det burde jo jeg også. Det er tremenningene mine som jeg lekte mye med da jeg var liten og som jeg traff sist for ett år siden eller noe. Har jeg glemt det allerede? Guess so.

Lenke til kommentar
Trend Micro InterScan for CSC SSM

Access to this URL is currently restricted due to a blocking rule.

URL: www.photobucket.com/

Blocking rule: Block URLs of Company Prohibited Sites

The URL you are attempting to access has been blocked. Organization policy does not allow access to this activity. Siden du forsøker å nå er sperret. Konsernets policy tillater ikke tilgang til dette materialet.

VRÆÆÆÆÆL!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...