Skarstard Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den regelen gjelder i distrikts-Norge. Tannlegen neste. Fy faen så skummelt. Visdomstanntrekking er litt oppskrytt, i grunn. Man kjenner fint lite under selve trekkingen (borsett fra den forferdelige knakingen i kraniet, selvfølgelig. Grøss.) og det er ikke så veldig ille i etterkant heller. Det verste er faktisk timene etter trekkingen, for da munnen helt nummen og fosser blod ut. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ikke gøy når han bedøver feil del av munnen eller stikker sprøyten feil slik at du ikke kjenner nesen resten av dagen... Da jeg var hos tannlegen mens jeg gikk på ungdomskolen malte de på et bedøvende middel før de stakk sprøyta slik at man ikke kjente stikket. Veldig.. humant. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tannlegen min sa at det var veldig individuelt hvordan folk reagerte på borring. Jeg er en av dem som ikke kjenner noe, selv uten bedøving. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen som har noen slagord for Hveteboller? (holder på med reklamefilm) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg husker jeg greide å sovne under en rotfylling en gang. Kan ha skjedd fordi det var veldig tidlig om morgenen, but still.. Noen som har noen slagord for Hveteboller? (holder på med reklamefilm) Hveteboller - man får aldri så det holder Endret 11. januar 2008 av Futtlur Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hveteboller is inspiration. du finner flere slagord her. bare og skrive hveteboller i ruten der... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Good morning, good morning, [masse random tekst jeg ikke husker], good morning, good morning to you. Snakkes det fortsatt om tannleger her? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen som har noen slagord for Hveteboller? (holder på med reklamefilm) Med fete hveteboller boller du på deg så det holder! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva med å vri litt på den Iste-reklamen? "Hveteboller. Det er kanskje ikke så kult, men det smaker sinnsykt godt!" Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heisann folkens. Vi ser på en vanvittig kjedelig film om Russland/Sovjet. Piss Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Neeei, hvetebolle har vi ikke sett... Apropo tannlege, prøvde for første gang å borre uten bedøvelse... oh teh agony. Var helt jævelig, aldri om jeg skal prøve det på nytt. Endret 11. januar 2008 av Bamboocha Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tanken slo meg faktisk da jeg postet men er vel andre her som er mer utsatt enn meg, og som faktisk er litt småpedo av seg (nei, tenker ikke på deg, PepsiCo )Puh, hvem tenker du på? Noe stort med små kuler inni til å sitte på. Veldig populært på 80-tallet^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noe stort med små kuler inni til å sitte på. Veldig populært på 80-tallet^^ Øhm? oO Yay, eplekake Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noe stort med små kuler inni til å sitte på. Veldig populært på 80-tallet^^ Øhm? oO La meg sitere deg fra en annen tråd: usolgte sakkosekker i kjole --- Way, straks mat, og i dag er det laks på brødskiva Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg må innrømme at denne tråden er ekstremt stille i dag... Hva skjer ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg må innrømme at denne tråden er ekstremt stille i dag...Hva skjer ? Folk later som om de har noe å gjøre, men hah! Vi har gjennomskuet de Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ting som slår meg hardt i bakhodet: Sitter på klasserommet nå, friminutt, og holder på med mitt. Bak meg er det noen spiller Britney Spears! Hun må jo selge godt. Trodde alle hadde fått noia for henne (untatt han her da). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Harr harr, jeg overlevde! Var ikke noe vondt å trekke, så jeg håper jeg slipper unna smertene når bedøvelsen går over. ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) La meg sitere deg fra en annen tråd: usolgte sakkosekker i kjole Hahah^^ Ahh skjønner.. Nå måtte jeg le :!: Endret 11. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Harr harr, jeg overlevde! Var ikke noe vondt å trekke, så jeg håper jeg slipper unna smertene når bedøvelsen går over. ^^ Blør du ikke skikkelig engang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg