Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 *rekke opp hånda* Jeg driter i nettsikkerhet og har masse personlig data liggende ute på nettet, stort sett på slike portaler og chattesider og sånt Jeg har brent meg på det før også og blitt utsatt for identitetstyveri, men hvordan skal ellers folk få tak i meg når de googler navnet mitt for å komme i kontakt med meg? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 *rekke opp hånda* Jeg driter i nettsikkerhet og har masse personlig data liggende ute på nettet, stort sett på slike portaler og chattesider og sånt Jeg har brent meg på det før også og blitt utsatt for identitetstyveri, men hvordan skal ellers folk få tak i meg når de googler navnet mitt for å komme i kontakt med meg? Keep up the good work! Heller deg, enn meg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg er en idiot sånn sett, fullstendig klar over, men djeez. Noen må jo være bevisst idiot også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har Skarstad vært innom her i dag? Why, yes I have! Spiller du TMNations nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Sendte du den videoen om de to fyrene med en hest? Faen meg beste jeg har sett. Lo så jeg falt av stolen ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Faen meg beste jeg har sett.Lo så jeg falt av stolen ^^ Du e syk! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Spiller du TMNations nå? Nei, og jeg kommer nok ikke til spille i det hele tatt i kveld. Jeg har nemlig store planer som involverer The Wire og westfalerskinke. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ballene i den filmen var piggete. Sånn. Til info. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Faen meg beste jeg har sett.Lo så jeg falt av stolen ^^ Du e syk! Og du er sjarmis og jeg vil oppsøke deg, drikke med deg og ha det moro med deg og pisken Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Og du er sjarmis og jeg vil oppsøke deg, drikke med deg og ha det moro med deg og pisken Hove? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ble visst ikke noe av Hove :/ Fant ingen overnattingssteder og camp var ikke aktuelt. Ikke lei av campingbil / -vogn heller, da det ble FOR dyrt : < Jeg får ei helg i Bergen uka etterpå i stedet, som plaster på såret. Yay mer som : < Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har du lyst på tannpirkere eller kanskje en luftfrisker i bilen, eller hva med no plaster sånn i tilfelle du blir skada xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) dakar Natta tøser <3 Endret 12. mai 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ble visst ikke noe av Hove :/Fant ingen overnattingssteder og camp var ikke aktuelt. Ikke lei av campingbil / -vogn heller, da det ble FOR dyrt : < Jeg får ei helg i Bergen uka etterpå i stedet, som plaster på såret. Yay mer som : < Jeg venter på svar om jobb på Hove. Om jeg ikke får det må jeg nok kjøpe festivalpass til fredagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kløende overarm, babysjuk og valpesjuk >< Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Freia sjokoladetopping skulle blitt laget i bar-form. Ville blitt en suksess. Forresten noen som har prøvd den nye melkesjokoladen med mandler og et fjes på innpakningen? Endret 12. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg