Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen banke litt vett i meg?

Jeg har gått hele dagen på 3 kjeks og to flak potetgull. Ikke har jeg orka gå ut for å røyke, ikke har jeg klart å ta oppvasken eller skaffe meg noe å drikke. Jeg har pendla mellom seng og PC. Får meg ikke ut på kjøkkenet en gang. Faen ><

Men å velte deg i selvmedlidenhet, det har du tid til. 8D

Lenke til kommentar
Hvis du skal koke en frosk levende, varmer du vannet før eller etter du har lagt i frosken?

Men fin deg en oppskrift på det her et eller annet sted på nettet, eller ring en kokk som kan noe om emnet. :)

Det er et liv du har å gjøre med her.

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Lær ungene litt ekte satan-metal. Det er bare det jeg vil. :cry:

Hvis du skal koke en frosk levende, varmer du vannet før eller etter du har lagt i frosken?

Jeg koker ikke frosker. Dårlig sammenligning. Peis på for fullt med en gang, så får ungene litt vett i skallen. Tenk. *ignorere alle andres meninger*

Lenke til kommentar
Kan noen banke litt vett i meg?

Jeg har gått hele dagen på 3 kjeks og to flak potetgull. Ikke har jeg orka gå ut for å røyke, ikke har jeg klart å ta oppvasken eller skaffe meg noe å drikke. Jeg har pendla mellom seng og PC. Får meg ikke ut på kjøkkenet en gang. Faen ><

Men å velte deg i selvmedlidenhet, det har du tid til. 8D

Alltid. Det går jo helt fint foran PCen :p

Lenke til kommentar
Du varmer vannet med frosken i, for da merker den det ikke og blir bare sittende der. (Det så jeg på TV.) Poenget var at vi må satanisere samfunnet gradvis, ellers kommer folk til å motsette seg det.

Evt. kan vi bite hodet av alle som ikke vil satanisere samfunnet og la alle babyene leve, og så oppdrar vi dem med satanmetal?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Det er helligdag i dag...you do tha math.

kiwi her er åpen... såeh :tease:

jeg kjeder meg O_o også har jeg lyst på sjokolade, men det har jeg ikke =/

Lenke til kommentar

Man kan si mye rart om tyrkere, men de er så vidt jeg vet arabere.

Og araberne oppfant angivelig mye av det vi vet innen medisin.

Så det kan ikke være altfor gæli å havne på sykehus i Tyrkia, i alle fall ikke om man er fra Norge. :)

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Man kan si mye rart om tyrkere, men de er så vidt jeg vet arabere.

Og araberne oppfant angivelig mye av det vi vet innen medisin.

Så det kan ikke være altfor gæli å havne på sykehus i Tyrkia, i alle fall ikke om man er fra Norge. :)

Hun har havnet på ett europeiske forsikring sykehus eller noe tror jeg... så legene skal vistnok være veldig gode da... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...