Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vanlige dagligvarebutikker åpne i dag?

*host* gode karakterer og ett finfint motivasjonsbrev. + at man kommer på info møtet til skolen, har litt å si på om man kommer inn eller ikke, Sameboe :)

Hvilken skole og linje?

Endret av Olum
Lenke til kommentar
*host* gode karakterer og ett finfint motivasjonsbrev. + at man kommer på info møtet til skolen, har litt å si på om man kommer inn eller ikke, Sameboe :)

Det var ikke så lett å dra på det møtet når Odd hele tida er på jobb med bilen som er det eneste transport middelet som er gratis for meg å dra til Drammen med :/ Jeg sendte også et motivasjonsbrev, og karrakterene mine var over 4 i snitt...Dritt ass :/

Lenke til kommentar
STATEMENT CONFIRMED

De har smittet meg med den ekle dialekten sin. ):

Snakker du ikke Bindal-trønder lengre? :ohmy:

Dudes, vi lærer barnehagebarn å rocke og å TILBE SATAN!

Du.. Den oppvisninga jeg så på tv var SVÆRT LITE imponerende.

Lenke til kommentar
Det er helligdag i dag...you do tha math.

Pokker, da må jeg stikke på en pakkissjappe for å kjøpe min daglige cola.

Edit: Det er jo en kebabsjappe rett borti gata her. Den må være åpen.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Hvilken skole og linje?

Media på Akademiet, Drammen :)

Det var ikke så lett å dra på det møtet når Odd hele tida er på jobb med bilen som er det eneste transport middelet som er gratis for meg å dra til Drammen med :/ Jeg sendte også et motivasjonsbrev, og karrakterene mine var over 4 i snitt...Dritt ass :/

Life/world is not fair. :)

Lenke til kommentar

Kan noen banke litt vett i meg?

Jeg har gått hele dagen på 3 kjeks og to flak potetgull. Ikke har jeg orka gå ut for å røyke, ikke har jeg klart å ta oppvasken eller skaffe meg noe å drikke. Jeg har pendla mellom seng og PC. Får meg ikke ut på kjøkkenet en gang. Faen ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...