Eplefe Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jøss, så stille det har vært her. Kjæresten min ligger og sover, og jeg ligger og spiller GTA og vil at han skal våkne. Tips til å vekke ham på en måte som er mer søt enn irriterende og oppmerksomhetssyk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvis den skal være søt, vet jeg ikke, men ellers er to grytelokk mot hverandre gjentatte ganger en sikker vinner. Lenke til kommentar
junghans Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jøss, så stille det har vært her. Kjæresten min ligger og sover, og jeg ligger og spiller GTA og vil at han skal våkne. Tips til å vekke ham på en måte som er mer søt enn irriterende og oppmerksomhetssyk? Frokost på sengen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Evt. en bj. Ble stadig vekk fortalt at det var en fin måte å våkne på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Øh. Jeg tenker over avstand. Han har kyssesyken og kommer ikke hit før på fredag. :cute: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jøss, så stille det har vært her. Kjæresten min ligger og sover, og jeg ligger og spiller GTA og vil at han skal våkne. Tips til å vekke ham på en måte som er mer søt enn irriterende og oppmerksomhetssyk? Det hjelper jo å ta et balltre, slå til han til han står opp og til slutt så iser du at du elsker han xD Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Eller så tar du litt vann itrynet hans, og sier at du ikke fikk sove og måtte finne på noe morsomt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Øh. Jeg tenker over avstand. Han har kyssesyken og kommer ikke hit før på fredag. :cute: Da er jeg tom for forslag, om du da ikke er dyktig telepatisk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jøss, så stille det har vært her. Kjæresten min ligger og sover, og jeg ligger og spiller GTA og vil at han skal våkne. Tips til å vekke ham på en måte som er mer søt enn irriterende og oppmerksomhetssyk? Det hjelper jo å ta et balltre, slå til han til han står opp og til slutt så iser du at du elsker han xD Jeg kunne nok falt for noe slikt.. Uansett ble det spesifisert at avstand er inne i bildet her, og meg bekjent er det ikke så veldig mange måter å vekke en sovende person en stykke unna på. (Telefon) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Eller telepati e.l. Prøv og tenk intenst på ham og at han må våkne, tving deg selv inn i tankene og drømmene hans. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er dere redd for at deres barn skal gå i fortapelsen? Frykt ikke! Redningen er HER! Der forklarer de gjennom tegneserier på en lettfattelig måte farene ved homoseksualitet, rock, alkohol, evolusjonsteorien og andre skumle ting. Redd ditt barn i dag! Sett deres startside til http://truthforyouth.com/ Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvordan er det mulig å kunne tjene penger på slikt? Trodde vi levde i 08 jeg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er dere redd for at deres barn skal gå i fortapelsen?Frykt ikke! Redningen er HER! Der forklarer de gjennom tegneserier på en lettfattelig måte farene ved homoseksualitet, rock, alkohol, evolusjonsteorien og andre skumle ting. Redd ditt barn i dag! Sett deres startside til http://truthforyouth.com/ Jeg har ikke barn. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hmm ... La seg intervjue eller ikke ... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nei og nei, jeg hører på rock. HVA ER DET JEG GJØR?! Å HERRE, FRELS MEG. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Får man Last.fm til Linux montro? Ja det gjør man vist. :-) Endret 12. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hva skal liksom være galt med noe av det de snakker om? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 God morgen kjære forumtroll Hva er topic? =] *springe bort på kjøkkenet for å hente mat* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg