Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var lei av Vistas mange bugs og store aptetitt for systemressuser. Men biter meg merke i at Ubuntu henger etter nå. Som når jeg skriver dette innlegget dukker teksten opp først en stund etter at jeg har skrevet den. En annen ting er når jeg klikker på linker bruker den også litt lang tid på å vise den nye siden. Skjønner ikke helt hvorfor det er slik.

Hmmmm, var vist skjermdriveren sin skyld. Når jeg deaktiverte den fungerte ting bedre igjen. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke 2000/XP aktuelt? XP er jo lynraskt og dønn stabilt selv på gammel hardware, og i kombinasjon med et image og backupverktøy slik som Acronis True Image vil man kunne gjenopprette Windows-partisjonen på et par minutter med samme utfall som en full formatering med driver og programvareinstallasjon. Jeg er ingen Windows-fantast, men jeg har ingen behov som kan imøtekommes bedre i Linux enn Windows og derfor har jeg aldri blitt værende med Linux selv etter flere forsøk. Windowsinstallasjonen som var brukt nærmest daglig her i over et års tid var like rask som alltid inntil nylig, det til tross for svært så allsidig bruk. Faktisk var det maskinen som tok kvelden først Windows..=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...