Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er ikke den typen som liker å gå i gater å gjør denne jobben,(hvertfall ikke på denne tiden av året) men synes også det var ganske godt betalt så jeg tror jeg gjør det ;)

Kunne aldri tenkt meg å gjøre det selv fordi jeg irriterer meg grønn på folk som skal gi meg ting og tang når jeg er ute og går.

grunnen til att jeg tok opp emnet var for og prøve og få litt liv her inne.... Personlig er jeg ikke noen stor fan av hverken smårips, eller milfs.. synes /2+7 regelen :p

2+7 regel? Fortell fortell. Jeg er kanskje litt gammeldags der, men synes 4 til 0 års forskjell den ene veien er greit. Men så er det jo noe som heter at alder er bare et tall..

Samma her, kaster jo papiret rett etterpå hehe. Men mer penger til poker ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2+7 regel? Fortell fortell. Jeg er kanskje litt gammeldags der, men synes 4 til 0 års forskjell den ene veien er greit. Men så er det jo noe som heter at alder er bare et tall..

en ganske enkel regel.. la oss bruke meg som eksempel, jeg er 20 år, da tar du:

20/2=10

10+7=17

eller for att det skal passe inn i det jeg sa, 20/2+7=17

og det passer ganske greit, for Nora er 17 år.. og 17 år er det jeg maksimalt kan gå ned til. men for all del... man skal ikke leve etter slike regler, for meg er alder bare ett tall, det er den mentale alderen som spiller størst rolle for min del :)

Så viss jeg er 80 er dama 47 :)

Lenke til kommentar
Liker bedre / 2 + 5 regelen

hver sin smak sier jeg... personlig foretrekker jeg og slippe og hente kjæresten på ungdomskolen :p

Hah, god mulighet til å hilse på gamle lærere. Samme gjelder barneskolen :evil:

"bedre med tre på seks år, en ei på 18" hirr hirr :fun:

Lenke til kommentar
"bedre med tre på seks år, en ei på 18" hirr hirr :fun:

Pass på nå så ikke overvåkingspolitiet logger deg.. :p

Tanken slo meg faktisk da jeg postet :p men er vel andre her som er mer utsatt enn meg, og som faktisk er litt småpedo av seg (nei, tenker ikke på deg, PepsiCo ;) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...