Kibs Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har ikke råd til å betale deg : < Vi kan ordne noe.. alternativt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvorfor er er alle så ekle med Veronica Mars? ): Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kibs, done deal ;D Skarstad, fordi vi ikke syns noe om henne? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvorfor er er alle så ekle med Veronica Mars? ):Jeg er ikke ekkel, men jeg er derimot likegyldig til Veronica. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 På samme måte er folk ekle med meg når jeg forteller om hva som skjer i hodet mitt når jeg passerer barneskoler og fjortiser og eldre på kjøpesenter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvorfor er er alle så ekle med Veronica Mars? ): Bra show det. Folk er bare uviten. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Og med det migrerer jeg til Linux. Men på grunn av at jeg gjerne vil få spilt litt Warcraft III og Trackmania United: Forever iblant tenkte jeg å sette av noen GB til en Windows-partisjon og nok plass til nevnte spill. Noen forslag til fordeling av harddisken på 160GB? (Er bærbar PC dette...). Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvorfor er er alle så ekle med Veronica Mars? ): Fordi du liker henne. Neeeeida Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Faen, alt det oppstyret med NSB og negre fikk meg nesten til å glemme at en random dude ringte og gratulerte meg da jeg var på vei til stasjonen. Djeez. Sjekka nr nå, og det er Tam Hoang Lam fra Håvik. Aldri hørt om fyren før, aner ikke hvorfor han skulle gratulere meg. Spesi. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Trackmania United: Forever Thjohoi! Du har vel ikke én enkelt server du bruker å oppholde deg på, nei? Also, jeg husker at gamer.no hadde noen TMN-servere tidligere, vet du om de ennå finnes? Hvis ikke: VOFFÅR?! Endret 11. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg er glad. Why, you ask? 1, jeg har perm fram til den 18 mai. 2, jeg har bare spist god mat siden jeg kom hjem. 3, jeg kan kjøre masse bil. 4, det er snart sommer. Oooooog, jeg har perm! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Trackmania United: Forever Thjohoi! Du har vel ikke én enkelt server du bruker å oppholde deg på, nei? Also, jeg husker at gamer.no hadde noen TMN-servere tidligere, vet du om de ennå finnes? Hvis ikke: VOFFÅR?! I SEE U SEE FÅRIKÅL MED SNUS I. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 I SEE U SEE FÅRIKÅL MED SNUS I. YOU ARE NOT MAKING MUCH SENSE, MISTER! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Digimon iz awesome! Pokemon waz awesomerer. Endret 11. mai 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Pokemon waz awesomerer. Neinz, digimon is awesomester Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 YOU ARE NOT MAKING MUCH SENSE, MISTER!FLIR MED TANNPASTA OG PAPIR. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Trackmania United: Forever Thjohoi! Du har vel ikke én enkelt server du bruker å oppholde deg på, nei? Also, jeg husker at gamer.no hadde noen TMN-servere tidligere, vet du om de ennå finnes? Hvis ikke: VOFFÅR?! De siste dagene har jeg spil på RattusNorvegicus eller hva den nå heter. Morsomme baner der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Og med det migrerer jeg til Linux. Men på grunn av at jeg gjerne vil få spilt litt Warcraft III og Trackmania United: Forever iblant tenkte jeg å sette av noen GB til en Windows-partisjon og nok plass til nevnte spill. Noen forslag til fordeling av harddisken på 160GB? (Er bærbar PC dette...). 10GB Windows partisjon + nevnte spill. 20GB Linux partisjon. Resten til lagring. Skarstad:Du virker som en napalmfan av serien, dette må jo være midt i blinken for deg? Edit: Har alle avgitt sin stemme? Endret 11. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fargoth: Nevnte selvfølgelig ikke at det var Vista. Men tror jeg setter av 20 GB til Vista-partisjonen for sikkerhets skyld. Er det egentlig noe poeng i å ha en egen lagringspartisjon? Har forøvrig en ekstern disk jeg bruker til lagring av større filer. Dokumenter og lignende ligger på operativsystem-partisjonen. @ Skarstad: Trykker som regel bare på "Recommend"-knappen og går inn på første mulige server. Har ingen faste med andre ord. Og tror ikke gamer.no kjører servere mer desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg