Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Faenskap. NSB ranet meg for 131 kr og noen forbanna negre angrep meg da jeg gikk av toget og hadde kommet litt bort fra folk. Prøvde å stjele mobilen min og da jeg satte meg til motverge, spente en av de meg i balla. *angrysmurf* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Faenskap.NSB ranet meg for 131 kr og noen forbanna negre angrep meg da jeg gikk av toget og hadde kommet litt bort fra folk. Prøvde å stjele mobilen min og da jeg satte meg til motverge, spente en av de meg i balla. *angrysmurf* Oisann, neger er ikke lov å skrive..må nok rapportere dette innlegget ( ) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Hva i alle dagers navn og rike! Men var det viktig for historien sin del å nevne at de var negere? Bare spør jeg. ;-) Edit: For å la det være sagt har jeg ikke noe imot selve ordet neger. Er jo bare et operasjonelt begrep for å beskrive mennesker med afrikansk avstamning/opprinnelse. But what gives. Kanskje man heller burde begynne å si mørkhudet. Jeg er slett ikke sikker. Endret 11. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Klart det var, ifg. taxisjåføren var det veldig viktig å få frem at det var negre og ikke øst-europeiske tiggere eller hvite. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som vet om en bra promillekalkulator? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som vet om en bra promillekalkulator? Kroppen og ansiktet generelt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kroppen og ansiktet generelt. Ikke jeg som skal bedømme det, da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva i alle dagers navn og rike! Men var det viktig for historien sin del å nevne at de var negere? Bare spør jeg. ;-) Enig. Trodde det sa seg selv, jeg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er det vanlig at man må sitte å pugge til skriftlig eksamen på 17. mai (10.klasse)? Vi får vite hva vi kommer opp i den 16. så kommer vi opp 19. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Da kan du pugge den 18. Holder lenge når det er i 10. klasse. 8D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kroppen og ansiktet generelt. Ikke jeg som skal bedømme det, da. http://www.nettdoktor.no/testdegselv/alkoholgenstande.php Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Veronica Lake. Etter "l" kommer "m", en "a" er en "a", fra og med "k" til og med "r" er like mange bokstaver som i "Veronica" og fra "e" til "s" er det samme antall bokstaver som det er låter på Veronica Mars: Original Television Soundtrack. TILFELDIGHET?! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Veronica Lake. Etter "l" kommer "m", en "a" er en "a", fra og med "k" til og med "r" er like mange bokstaver som i "Veronica" og fra "e" til "s" er det samme antall bokstaver som det er låter på Veronica Mars: Original Television Soundtrack. TILFELDIGHET?! Probably. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Veronica Mars. Er ikke det hun pripne frøken detektiv/miss party pooper som går/gikk på TVNorge? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fargoth: Jo, stemmer det. Bra beskrivelse også, om jeg må få si det. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kan noen banke litt mot inn i meg sånn at jeg får meg til å ringe snuten? Folk mener visst at jeg bør det, men jeg har telefonskrekk, liker ikke snut og slike autoriteter og syns det er overdrevent siden jeg ikke ble frastjålet noe. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Kan noen banke litt mot inn i meg sånn at jeg får meg til å ringe snuten? Folk mener visst at jeg bør det, men jeg har telefonskrekk, liker ikke snut og slike autoriteter og syns det er overdrevent siden jeg ikke ble frastjålet noe.Kan du ikke heller leie en 40 år gammel torpedo fra Ålesund til å ordne opp? Endret 11. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det kan jeg sikkert, men jeg har ikke penger til å betale vedkommende, og har heller ingen slike kontakter. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det kan jeg sikkert, men jeg har ikke penger til å betale vedkommende, og har heller ingen slike kontakter. *hoste* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har ikke råd til å betale deg : < Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg