Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faenskap.

NSB ranet meg for 131 kr og noen forbanna negre angrep meg da jeg gikk av toget og hadde kommet litt bort fra folk. Prøvde å stjele mobilen min og da jeg satte meg til motverge, spente en av de meg i balla.

*angrysmurf*

Oisann, neger er ikke lov å skrive..må nok rapportere dette innlegget ( :p )

Lenke til kommentar

Hva i alle dagers navn og rike! Men var det viktig for historien sin del å nevne at de var negere? Bare spør jeg. ;-)

Edit: For å la det være sagt har jeg ikke noe imot selve ordet neger. Er jo bare et operasjonelt begrep for å beskrive mennesker med afrikansk avstamning/opprinnelse. But what gives. Kanskje man heller burde begynne å si mørkhudet. Jeg er slett ikke sikker.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Veronica Lake.

Etter "l" kommer "m", en "a" er en "a", fra og med "k" til og med "r" er like mange bokstaver som i "Veronica" og fra "e" til "s" er det samme antall bokstaver som det er låter på Veronica Mars: Original Television Soundtrack.

TILFELDIGHET?!

Lenke til kommentar
Veronica Lake.

Etter "l" kommer "m", en "a" er en "a", fra og med "k" til og med "r" er like mange bokstaver som i "Veronica" og fra "e" til "s" er det samme antall bokstaver som det er låter på Veronica Mars: Original Television Soundtrack.

TILFELDIGHET?!

Probably.
Lenke til kommentar
Kan noen banke litt mot inn i meg sånn at jeg får meg til å ringe snuten? Folk mener visst at jeg bør det, men jeg har telefonskrekk, liker ikke snut og slike autoriteter og syns det er overdrevent siden jeg ikke ble frastjålet noe.
Kan du ikke heller leie en 40 år gammel torpedo fra Ålesund til å ordne opp? Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...