b-real Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 pjl2R5XVPjwHadde nesten glemt denne. Heeerlig.. synd du ikke glemte den helt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dere spammer tråden med YouTube-filmer. -.- Santana - Put Your Lights On kan ikke under noen omstendighet være spam. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 jeg liker ikke denne staff: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=197837 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dere spammer tråden med YouTube-filmer. -.- Men nå tror jeg at jeg går og spiser kveldsmat, leser litt og legger meg. Det blir nok mye jobbing med skolearbeid i morgen, dessverre. Sier du som spammer med sitaters sitatens sitat! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Blir deilig med fri i morgen også! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) jeg liker ikke denne staff:http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=197837 Vel, jeg liker ikke ureflekterte og kortsynte personer som deg selv. Staff ble SPURT om han kunne si hva han ville trukket frem OM han hadde vært Fritz' forsvarer, og alt han sier ser ut til å stemme, men så fort folk hører noen si noe annet enn at "FRITZ ER ET MONSTER - DREEEEEPE!" blir de satt i harnisk. Jeg synes heller du bør reagere på Facebook-gruppene med titusener av medlemmer som ønsker å torturere Fritz. Endret 11. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 .. og på tirsdag. Er det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Er det? Bare for oss tøffe elever (og noen teite, men uansett). Endret 11. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 [youtube-video]pjl2R5XVPjw[/youtube-video]Hadde nesten glemt denne. Heeerlig.. åhh. den var fin.. Fikk frysninger når jeg så den igjen nå Utrolig fin sang.. Du tuller? Væærsååsnill si du tulla? Jeg tulla. JEG VAR IKKE SERIØS. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Folkens, sre for dere : En halv liter martini, en halv øl og en cider i en fyr på 40 kilo.. Fortell meg nå hva dere ser Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Så stille folk er i kafeen i dag =/ Wait... den er alltid stille -__-' Helt dødt her. Ingenting som skjer, annet enn posting av youtube filmer, og noen ørsmå krangler. Kan ikke Schnell ta turen innom eller noe? (at jeg SA det der... -___-') Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Må du ikke glemme at Schnell forbereder seg på rabbiesen sin Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Bare for oss tøffe elever (og noen teite, men uansett). Du sa oss. =/ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har ikke fri på tirsdag Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) mrbjoern sier:Også er det en sånn sær takrenne her, som det drypper av, hele tiden. mrbjoern sier: Det drypper ikke vann. mrbjoern sier: Men en sånn... litt tyktflytende, hvit greie >< Vi har det gøy her i tromsø, ja... xD Og ja... Jeg begynner å kjede meg. Kanskje man bare legger seg nå. Så man faktisk klarer å være på flyplassen til kl 9 i morgen. Klarer helt fint å se for meg scenarioet ditt, btw. WheelMan. Spørsmålet er vel bare om det er mer, enn bare ett scenario, eh? EDIT: Da la man seg ja.. God natt godtfolk, og andre småtroll Endret 11. mai 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 [youtube-video]pjl2R5XVPjw[/youtube-video]Hadde nesten glemt denne. Heeerlig.. åhh. den var fin.. Fikk frysninger når jeg så den igjen nå Utrolig fin sang.. Du tuller? Væærsååsnill si du tulla? Jeg tulla. JEG VAR IKKE SERIØS. Pøh... siden du har den på en fin 2. plass på lastfm så trenger du ikke å bortforklare deg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Pøh... siden du har den på en fin 2. plass på lastfm så trenger du ikke å bortforklare deg. Pøh! Lier. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Pøh! Lier. VOFFÅR HØRE'RU'KKE PÅ AVRIL LAVIGNE?! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Dere er tullete. Tullete av dere å tulle med en så god artist som Avril. Tenk om hun hadde begynt å tøyse og tulle med dere på nasjonal TV. HADDE DERE LIKT DET, HÆ? The Hellacopters - Veronica Lake. Fislete, men fin musikk. Endret 11. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg