dysfunctional Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Pusur, er vel bare meg, men jeg finner veslevoksne grammatikknazier ustyrlig morsomme. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Men Pusur, du forventer vel ikke at læreren din skal svare på SMS og/eller mail, på en søndag? Og foresten, nei, jeg bruker det automatisk, og er for lat til å vende meg av med det. 8D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Pusur, er vel bare meg, men jeg finner veslevoksne grammatikknazier ustyrlig morsomme. Er nok bare deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Men Pusur, du forventer vel ikke at læreren din skal svare på SMS og/eller mail, på en søndag? Og foresten, nei, jeg bruker det automatisk, og er for lat til å vende meg av med det. 8DVende? Snu deg av med det? Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vende seg av med det. Venne seg av med det. Jeg vil si sistnevnte passer best. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Sorry da, jeg sier vende, og jeg er egentlig ikke her. Jeg ser anime-tingen som jeg liksom skal se 169 episoder av på en uke. 8D Men jo, det heter vel egentlig venne, eller.no. Nightynighty! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ooh ... Anime Hvilken? ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Bleach. 8D Jeg er på episode 30 nå! Me løøøøv this serie. =D Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Stenger ølsalget like tidlig i dag som i går? Det er søndag , og helligdag , butikkene er long goone pal Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=532354 Ahahaha! Faen meg dagens! Skjer kun i Texas! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nie: Eww. Men faen! Så jævla typisk! Pappa sa han skulle kjøre meg til Trondhjem i dag, men neida. Etter å ha prata med mamma, valgte han å prioritere Hanna foran meg. "Det er viktigere at søstra di kommer seg hjem" Oh really. Få se, Hanna har fri i morgen. Det har ikke jeg. Jeg er i siste innspurt med praksisen før ferien og må filme ferdig og redigere en del denne uka for å bli ferdig til fredag. Jeg har heller ikke råd til buss til byen og ingen vil låne meg penger for da blir jeg aldri selvstendig. Jeg har 154 kr og det holder til togbilletten og en tyggis elns. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei folkens! Er i den danska hovedstaden i dag, og koser meg! var i Christiania i dag, hoho! Roger waters på tirsdag. kan dette bli bra, eller kan dette bli bra!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Omg, jeg føler jeg er litt sjalu på deg nå. Sånn bittelitt. Hadde vært mer sjalu om det var David og ikke Roger. *ikke så glad i mr. Waters* Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 fy faen mykje bra å sjå der, selger Bong i alle kioskene Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Manchester United - Premier League Champions 07/08 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Eww. La nå Spurs eller Gunners vinne litt. Ekle mufc >< Aina, skal vi rømme fra alt og stikke til Praha en uke i sommer? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Bong? sånne flasker som dei røyker hasj med. såg faktisk fleire folk på samme alder som meg som gjekk å røykte fra ein joint. sykt.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Altså, jeg skjønner at du er fint klar over at du bruker feil tegn. Uttalelsen min var jo også myntet på at du sannsynligvis gjorde det fordi det ser bedre ut, som de fleste andre. Penere med apostrof enn bindestrek? Tuller du? D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg