Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplefe; Ser du nå hvor lite fred du kommer til å få når du blir lærer? Elever som sender sms'er og mail i LANGHELGER?!

Dette er viktig.

SMS-er, er du snill. Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Eplefe; Ser du nå hvor lite fred du kommer til å få når du blir lærer? Elever som sender sms'er og mail i LANGHELGER?!
Meldinger på lørdagskvelden blir besvart med "Duh er ghtenlih ghanshke søt, vet du d?".
Stenger ølsalget like tidlig i dag som i går?
Tidligere. 8D
Lenke til kommentar

Åh, jeg lar meg fint rette på, Pusur. Jeg vet godt at jeg bruker ' når jeg burde bruke -. Men det jeg tvilte på var "dette er viktig"-utalelsen din. Du går i 9. klasse. Ingenting er så viktig at du kan bli sur på læreren din for at han/hun faktisk har fritid, og ikke bruker den på skole, i motsetning til deg.

Lenke til kommentar
Åh, jeg lar meg fint rette på, Pusur. Jeg vet godt at jeg bruker ' når jeg burde bruke -. Men det jeg tvilte på var "dette er viktig"-utalelsen din. Du går i 9. klasse. Ingenting er så viktig at du kan bli sur på læreren din for at han/hun faktisk har fritid, og ikke bruker den på skole, i motsetning til deg.

Altså, jeg skjønner at du er fint klar over at du bruker feil tegn. Uttalelsen min var jo også myntet på at du sannsynligvis gjorde det fordi det ser bedre ut, som de fleste andre.

Men jeg har faktisk ikke gitt uttrykk for at jeg er sur på læreren min? Den som har tabbet seg ut her er jo faktisk meg, som ikke sjekket opp dette på fredag.

Jeg ser fremdels ikke hva som er så veldig morsomt at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...