chokke Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Bare bra. Sovet i rundt 5-6 timer, kjempedigg. Skal også ha flintstek og potetsalat til middag idag Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Stenger ølsalget like tidlig i dag som i går? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Eplefe; Ser du nå hvor lite fred du kommer til å få når du blir lærer? Elever som sender sms'er og mail i LANGHELGER?! Dette er viktig. SMS-er, er du snill. Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse. Endret 11. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Stenger ølsalget like tidlig i dag som i går? Søndag, søndag og søndag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Eplefe; Ser du nå hvor lite fred du kommer til å få når du blir lærer? Elever som sender sms'er og mail i LANGHELGER?!Meldinger på lørdagskvelden blir besvart med "Duh er ghtenlih ghanshke søt, vet du d?".Stenger ølsalget like tidlig i dag som i går?Tidligere. 8D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Stenger ølsalget like tidlig i dag som i går? Det stengte i går, og åpner på tirsdag Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dette er viktig. SMS-er, er du snill. Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse. Går ikke du i liek, 9. klasse eller noe? oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Går ikke du i liek, 9. klasse eller noe? oOHysj, han liker ikke å innrømme det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Pusur er en liten pjokk han. "Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse." *bryte ut i latter* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Pusur er en liten pjokk han. "Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse." *bryte ut i latter* Ja, fy faen. Småttiser hele gjengen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Går ikke du i liek, 9. klasse eller noe? oO Og? Pusur er en liten pjokk han. "Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse." *bryte ut i latter* Jeg ser ikke hva du finner så morsomt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vel, jeg er ikke stort eldre selv, men jeg er ikke stort eldre enn 14-15 i hodet mitt. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=532354 Ahahaha! Faen meg dagens! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Åh, jeg lar meg fint rette på, Pusur. Jeg vet godt at jeg bruker ' når jeg burde bruke -. Men det jeg tvilte på var "dette er viktig"-utalelsen din. Du går i 9. klasse. Ingenting er så viktig at du kan bli sur på læreren din for at han/hun faktisk har fritid, og ikke bruker den på skole, i motsetning til deg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse. Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse. Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse. Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse. Korrekthet fremfor visuell tilfredstillelse. CAN'T STOP LAUGHIN Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=532354 Ahahaha! Faen meg dagens! ER det sånn man gjør når man vinner turnering i WOW ja xP Da vurderer jeg å starte å spille det xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Du måtte ha med den lille herskerteknikken på slutten? :!: . Woot, It's gonna be a fine day today. Endret 11. mai 2008 av chokke Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Takk til Pusur for nytt signaturmateriale. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Åh, jeg lar meg fint rette på, Pusur. Jeg vet godt at jeg bruker ' når jeg burde bruke -. Men det jeg tvilte på var "dette er viktig"-utalelsen din. Du går i 9. klasse. Ingenting er så viktig at du kan bli sur på læreren din for at han/hun faktisk har fritid, og ikke bruker den på skole, i motsetning til deg. Altså, jeg skjønner at du er fint klar over at du bruker feil tegn. Uttalelsen min var jo også myntet på at du sannsynligvis gjorde det fordi det ser bedre ut, som de fleste andre. Men jeg har faktisk ikke gitt uttrykk for at jeg er sur på læreren min? Den som har tabbet seg ut her er jo faktisk meg, som ikke sjekket opp dette på fredag. Jeg ser fremdels ikke hva som er så veldig morsomt at det gjør noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ah, jeg er sprengt på fløtegratinerte poteter. Namnam sier Joker ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg