Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje det blir mer liv om vi får igang en knakende god diskusjon?

smårips VS MILF! hva mener du?

De holde på å sprenge litt nedenfor meg. Ganske spennende, rister bra i huset når de fyrer av en salve.

sprenging er morro :D har selv skutt endel salver gjennom skole og jobb :love:

Lenke til kommentar
smårips VS MILF! hva mener du?

De holde på å sprenge litt nedenfor meg. Ganske spennende, rister bra i huset når de fyrer av en salve.

sprenging er morro :D har selv skutt endel salver gjennom skole og jobb :love:

Er ikke du sammen med Nora? Er ikke det egentlig svar fra din side i diskusjonen? ;)

Høres jo gøy ut, men frister ikke å jobbe ute når himmelen har åpnet seg.

Lenke til kommentar
Er ikke du sammen med Nora? Er ikke det egentlig svar fra din side i diskusjonen? ;)

jeg er sammen med Nora ja, men kan ikke se hvordan det har noe med saken og gjøre... er lov til og se på menyen bare du spiser hjemme ;)

Høres jo gøy ut, men frister ikke å jobbe ute når himmelen har åpnet seg.

derfor foretrakk jeg og jobbe om sommeren :p

Lenke til kommentar
Fikk tilbud om å gå å levere ut flyers på lørdag til en konsert. Skal dele ut fra kl. 1200 - 1500 og får 700 kr. Grei betaling?

233,- i timen, som jeg regner med er svart, er jo grei timesbetaling.

jeg er sammen med Nora ja, men kan ikke se hvordan det har noe med saken og gjøre... er lov til og se på menyen bare du spiser hjemme ;)

Tja.

Hvis du sier at du foretrekker smårips, er jo spørsmålet hvor små de er. Kjipt å ha en kjæreste som plystrer på

småtøsene på u.skolen.

Hvis du sier at du foretrekker milf, så kan jo hun bli litt skeptisk hver gang du kommenterer utseende til svigertrynet eller tanter og slikt.

Kan jo være dere har et åpent og fint forhold, men jeg ser på det som et minefelt. ;)

Lenke til kommentar
Fikk tilbud om å gå å levere ut flyers på lørdag til en konsert. Skal dele ut fra kl. 1200 - 1500 og får 700 kr. Grei betaling?

tja... er jo godt over 200kr timen. så om du kan kle deg godt, og det ikke regner ute, så er det ganske greit betalt ja :)

Er ikke den typen som liker å gå i gater å gjør denne jobben,(hvertfall ikke på denne tiden av året) men synes også det var ganske godt betalt så jeg tror jeg gjør det ;)

Lenke til kommentar
Tja.

Hvis du sier at du foretrekker smårips, er jo spørsmålet hvor små de er. Kjipt å ha en kjæreste som plystrer på

småtøsene på u.skolen.

Hvis du sier at du foretrekker milf, så kan jo hun bli litt skeptisk hver gang du kommenterer utseende til svigertrynet eller tanter og slikt.

Kan jo være dere har et åpent og fint forhold, men jeg ser på det som et minefelt. ;)

grunnen til att jeg tok opp emnet var for og prøve og få litt liv her inne.... Personlig er jeg ikke noen stor fan av hverken smårips, eller milfs.. synes /2+7 regelen er ganske praktisk... :p

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Er ikke den typen som liker å gå i gater å gjør denne jobben,(hvertfall ikke på denne tiden av året) men synes også det var ganske godt betalt så jeg tror jeg gjør det ;)

Kunne aldri tenkt meg å gjøre det selv fordi jeg irriterer meg grønn på folk som skal gi meg ting og tang når jeg er ute og går.

grunnen til att jeg tok opp emnet var for og prøve og få litt liv her inne.... Personlig er jeg ikke noen stor fan av hverken smårips, eller milfs.. synes /2+7 regelen :p

2+7 regel? Fortell fortell. Jeg er kanskje litt gammeldags der, men synes 4 til 0 års forskjell den ene veien er greit. Men så er det jo noe som heter at alder er bare et tall..

Lenke til kommentar
2+7 regel? Fortell fortell. Jeg er kanskje litt gammeldags der, men synes 4 til 0 års forskjell den ene veien er greit. Men så er det jo noe som heter at alder er bare et tall..

en ganske enkel regel.. la oss bruke meg som eksempel, jeg er 20 år, da tar du:

20/2=10

10+7=17

eller for att det skal passe inn i det jeg sa, 20/2+7=17

og det passer ganske greit, for Nora er 17 år.. og 17 år er det jeg maksimalt kan gå ned til. men for all del... man skal ikke leve etter slike regler, for meg er alder bare ett tall, det er den mentale alderen som spiller størst rolle for min del :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...