Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Pøff. Du er en mase-amatørHaaah. Gaaaha. Ghiii. Din. Din. Din. Din. DIN DRITTUNGE!For ett skjellsord! Jeg er alvorlig fornærmet, og nekter å kommentere videre, annet enn med at jeg har mast lenger enn du kan tenke deg, jeg maste før du var PÅTENKT din, din, din, din, din, din, din KU! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Redd for å få et abonnement på libero bleier? XDNeida, det er jeg ikke. Har bare ikke lyst å legge ut adressen min for alle og alt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hun er ganske flink for og si det slik Maser hun om sex nå igjen? Haaah. Gaaaha. Ghiii. Din. Din. Din. Din. DIN DRITTUNGE!For ett skjellsord! Jeg er alvorlig fornærmet, og nekter å kommentere videre, annet enn med at jeg har mast lenger enn du kan tenke deg, jeg maste før du var PÅTENKT din, din, din, din, din, din, din KU! Reality-check please Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg er gud. Alt dere ser er en illusjon, og jeg har laget den. Som sagt. Jeg maste før du var påtenkt. *snøft* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Maser hun om sex nå igjen? Binko er værre Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Redd for å få et abonnement på libero bleier? XDNeida, det er jeg ikke. Har bare ikke lyst å legge ut adressen min for alle og alt. Mente ikke heeele adressen, bare.. hvor, øst/vest osv. Hva heter gata, hus nr, osv? neida. HVILKEN BY-DEL? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg er gud.Så du er altså kun fiksjon? Binko er værre Hvorfor maser ikke folk på meg etter sex? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Så du er altså kun fiksjon?Mer faksjon, rly. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvorfor maser ikke folk på meg etter sex? De vet hva jeg er god for Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Så du er altså kun fiksjon?Mer faksjon, rly. Mkay, men DA SÅ! De vet hva jeg er god for Ah... Så det er du som har kapret alle sammen? Jeg synes du kan dele litt da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ah... Så det er du som har kapret alle sammen? Jeg synes du kan dele litt da. Du kan få Binko ^^ snart ferdig med han ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nordøstvest for der jeg bodde før 8) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du kan få Binko ^^ snart ferdig med han ^^er han god da? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nordøstvest for der jeg bodde før 8) Hmmmmmmmm. Ja, okei. *lete fram på kartet* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 er han god da? Hatt bedre, men han funker ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Får straks russ på besøk.. Lurer på om jeg skal skjenke henne en russeknute eller to Endret 11. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som har Css, og som vil hjelpe meg med å teste serveren min? =] Add kexxey024 på steam da. ^^ Ellers, skjer det noe i natten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Får straks russ på besøk.. Lurer på om jeg skal skjenke henne en russeknute eller to Broren min tok akkurat den russeknuta om å pule en førsteklassing. Problemet er at det var en venninne av eksen hans som ikke vil at hun skal vite om det. Og ikke nok med det. Hun har beholdt armbåndet fra Hove med klar beskjed om at hun ikke får lov av venninna si å ta det av før hun har hatt sex. Nå gleder jeg meg til de skal på skolen på tisdag. Broren min med ny russeknute og hun uten Hove-armbåndet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 hehehe ja jeg risikerer ikke noe sånt ihvertfall! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ingenting som å se naboen på 73 år bli så dritings at han ikke klarte å gå. Først skulle han slå lens, men stupte i gjerdet så jeg og en kompis måtte hjelpe ham opp, var jo halvt i svime gubben. Så måtte vi hjelpe ham hjem også. Fulgte ham til døra, han visste ikke hvor han var og gikk og gjemte seg i garasjen. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg