Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Pøff. Du er en mase-amatør
Haaah. Gaaaha. Ghiii. Din. Din. Din. Din. DIN DRITTUNGE!

For ett skjellsord! Jeg er alvorlig fornærmet, og nekter å kommentere videre, annet enn med at jeg har mast lenger enn du kan tenke deg, jeg maste før du var PÅTENKT din, din, din, din, din, din, din KU!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun er ganske flink for og si det slik :p

Maser hun om sex nå igjen? :p

Haaah. Gaaaha. Ghiii. Din. Din. Din. Din. DIN DRITTUNGE!

For ett skjellsord! Jeg er alvorlig fornærmet, og nekter å kommentere videre, annet enn med at jeg har mast lenger enn du kan tenke deg, jeg maste før du var PÅTENKT din, din, din, din, din, din, din KU!

Reality-check please
Lenke til kommentar
Får straks russ på besøk.. Lurer på om jeg skal skjenke henne en russeknute eller to :p
Broren min tok akkurat den russeknuta om å pule en førsteklassing. Problemet er at det var en venninne av eksen hans som ikke vil at hun skal vite om det. Og ikke nok med det. Hun har beholdt armbåndet fra Hove med klar beskjed om at hun ikke får lov av venninna si å ta det av før hun har hatt sex.

Nå gleder jeg meg til de skal på skolen på tisdag. Broren min med ny russeknute og hun uten Hove-armbåndet. :fun:

Lenke til kommentar

Ingenting som å se naboen på 73 år bli så dritings at han ikke klarte å gå.

Først skulle han slå lens, men stupte i gjerdet så jeg og en kompis måtte hjelpe ham opp, var jo halvt i svime gubben. Så måtte vi hjelpe ham hjem også. Fulgte ham til døra, han visste ikke hvor han var og gikk og gjemte seg i garasjen. xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...