Espen pai Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg er folk? Jeg er et individ. Må nok takke nei til sjokoladen, prøver å kutte ned på søtsakene Det er like langt fra sanheten som at Nie er normal :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 At jeg prøver å kutte ned på søtsakene? That ain't no lie. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hmm. Jeg sitter her alene.. Noen som vil prate med meg lenge? Jeg får ikke sove før kl 5 tror jeg. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hmm. Jeg sitter her alene.. Noen som vil prate med meg lenge? Jeg får ikke sove før kl 5 tror jeg. ^^ Hva vil du prate om da? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hmm. Jeg sitter her alene.. Noen som vil prate med meg lenge? Jeg får ikke sove før kl 5 tror jeg. ^^ Hva vil du prate om da? Nei, vet ikke jeg vel. ^^ bare "være" der ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nei, vet ikke jeg vel. ^^bare "være" der ^^ Du har meg jo på msn sant? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Director's Cut av Kingdom of Heaven. Så mye bedre enn jallaversjonen vi fikk tidligere. 8D Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nei, vet ikke jeg vel. ^^bare "være" der ^^ Du har meg jo på msn sant? Nei, ikke egentlig. x[ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nei, ikke egentlig. x[ Du har slettet meg du ja Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nei, ikke egentlig. x[ Du har slettet meg du ja Jeg har aldri hatt deg på msn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Eye halve a spelling chequer It came with my pea sea It plainly marques four my revue Miss steaks eye kin knot sea. Eye strike a key and type a word And weight four it two say Weather eye am wrong oar write It shows me strait a weigh. As soon as a mist ache is maid It nose bee fore two long And eye can put the error rite Its rarely ever wrong. Eye have run this poem threw it I am shore your pleased two no Its letter perfect in it's weigh My chequer tolled me sew. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har aldri hatt deg på msn. Det har du jo Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har aldri hatt deg på msn. Det har du jo Nei, faktisk ikke. Hva het du på msn da? ^^ (send mailen på pm da). ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nei, faktisk ikke. Hva het du på msn da? ^^ (send mailen på pm da). ^^ Done ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Da herved beklager jeg til den høystærede Espen Pai om unnskyldning for å ha slettet han ifra min msn. Håper du kan tilgi meg, almektige O' store Espen. *sette seg på kne* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Da herved beklager jeg til den høystærede Espen Pai om unnskyldning for å ha slettet han ifra min msn.Håper du kan tilgi meg, almektige O' store Espen. *sette seg på kne* *klappe på hodet*Du er tilgitt bonde ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Da herved beklager jeg til den høystærede Espen Pai om unnskyldning for å ha slettet han ifra min msn.Håper du kan tilgi meg, almektige O' store Espen. *sette seg på kne* *klappe på hodet*Du er tilgitt bonde ^^ Bonde? Den var frekk. :/ Æreskrenkelse! *gjøre klar stor rettsak* Endret 10. mai 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Bonde?Den var frekk. :/ Beklager.. mente husmann ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Han er pyroman av yrke. Ikke ta ifra han yrkesstoltheten hans da DDDDOOOONNNNTTT YYYYOOOUUU CCCCCCCCCRRRRRYYYYYY TOOONIIIIIIIIIIIGGGGGGGHHHTTTT.... *gaule på og spille luftgitar* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Han er pyroman av yrke. Ikke ta ifra han yrkesstoltheten hans da DDDDOOOONNNNTTT YYYYOOOUUU CCCCCCCCCRRRRRYYYYYY TOOONIIIIIIIIIIIGGGGGGGHHHTTTT.... *gaule på og spille luftgitar* Shhhh, stilt på deg. Du vet jeg har lighter fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg