Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

...

Ikke plasser meg i samme bås som en som ikke vet hva Portal er, plz.

Det er mer som en fjøs, i grunn. Altså, båser er det jo. En hel masse av dem. Men de er alle vestlendinger.

ÅÅÅ! "Verstlendinger!" ┌( ಠ_ಠ)┘

4982. Michael Jackson - [bad #10] Smooth Criminal

jeg må presisere at jeg er norlænnin .

Dæng. ):

Å vel, nå er du vestlending, enten du liker det eller ei.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett, jeg tror nesten jeg må gå til innkjøp av en 360 og GTA4 i sommer, så jeg har noe å se frem til de 45 dagene jeg skal tilbringe på kontor ifra åtte til tre.
Hey! Jeg skal og gjøre det. :wee: Let's be office buddies.

*sikle på GTA4*

Lenke til kommentar
Zealuu, så du syns designet på kompasset er mer viktig enn den jalla A.Ien i Oblivion?
:dremel:

Den kunstige inteligensen i Oblivion sammen med voice actingen førte jo til at det som hørtes ut som en god ide, funket som en pudding i praksis. Jeg synes Oblivion er en kalkun, en fadese. Har prøvd å selge min collectors edition til PC i lang tid, ser ikke ut som den er så ettertraktet.. :D

Edit: ┌( ಠ_ಠ)┘

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
...

Ikke plasser meg i samme bås som en som ikke vet hva Portal er, plz.

Det er mer som en fjøs, i grunn. Altså, båser er det jo. En hel masse av dem. Men de er alle vestlendinger.

ÅÅÅ! "Verstlendinger!" ┌( ಠ_ಠ)┘

4982. Michael Jackson - [bad #10] Smooth Criminal

jeg må presisere at jeg er norlænnin .

Dæng. ):

Å vel, nå er du vestlending, enten du liker det eller ei.

ikke faen , eg sosialiserer nesten ikke med lokalbefolkningen , vell faktisk så sosialiserer jeg nesten ikke , er en ekte enstøing

Lenke til kommentar
Zealuu, så du syns designet på kompasset er mer viktig enn A.I?

Designet? :|

Det at du i det hele tatt har automatisk GPS-tracking av viktige ting er fadesen, og ja, det er like viktig som AI.

Forresten er jeg en helgen, bare spør Eplefe. 8D

Lenke til kommentar
Åååå! Vi kan se hvor mange ganger i løpet av en dag vi kan sitére The Office før noen ser rart på oss på grunn av det.
:D Deal!

Hvilket egentlig er nesten like ukult som å være nordlending.
Eyh! Å være nordlending rocks. :love:

Kexxy er sexxy!: Plaget med dårlig ånde?

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar

Eplefe var da virkelig normal for ett par dager siden. I går, faktisk. Tror jeg. Usikker på hvilken dag det er i dag, men tror det var i går. Men ja. Hun så normal ut. Buksa hennes var hel, og en helt plain, sort topp. Skummelt. Jeg har fremdeles traumer.

Lenke til kommentar

Jeg kan se normal ut! Jeg hadde kanskje ikke vært. Øh. Jeg burde hatt svart hår og ikke så mye metall i ansiktet, da ene damen som var på intervjuet tydeligvis hadde ADD og ble litt distrahert av THE SHINY THINGS IN UR FACE.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...