j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg vil ikke på jobb. Jeg vil ikke måtte stå opp :cutcutcut: Grin deg til å jobbe hjemmefra Skulle ønske det gikk, ja. Men akk, må være fysisk tilstede på jobben =/ God morgen Missy og Kexxy! En ny dag med nye muligheter =D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Nå var det skummelt dødt her... (hva skjedde med det å automatisk slå sammen dobbeltposter? Trodde ikke det hadde så kort tidsbegrensning. Moddis kan gjerne slette denne posten for å statuere et eksempel på sletting av dobbeltposter..) Endret 11. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeje, da var det fredag og helg! Konge! Nå har jeg hatt fri hele uken da, men blir godt med helg for det. Gleder meg til pokerturninering i kveld. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Nå var det skummelt dødt her... Var det ja Gleder meg til pokerturninering i kveld. Hørtes kjedlig ut. Jeg skal te tisør i hælja og sjekke om kvaliteten på kvinnfolka er like bra der nå som den pleier Endret 11. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 3 stykker innpå...Hvor EpleFe...? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmm, databaser er ikke så spennende at det gjør noe når man har hatt det i to år på VGS. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 god morgen alle sammen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmm, databaser er ikke så spennende at det gjør noe når man har hatt det i to år på VGS. Dere har vel gjerne microsoft access da? Isåfall skjønner jeg at det ikke er spennende god morgen alle sammen Goodmorning Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Gleder meg til pokerturnering i kveld. Hørtes kjedlig ut. Jeg skal te tisør i hælja og sjekke om kvaliteten på kvinnfolka er like bra der nå $som den pleier Det er det som er så godt her i verden at noen foretrekker å raie rundt etter kvinnfolk med flasken i hånden mens andre kuler an med kompiser og kortspill. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå var det skummelt dødt her... Var det ja Gleder meg til pokerturninering i kveld. Hørtes kjedlig ut. Jeg skal te tisør i hælja og sjekke om kvaliteten på kvinnfolka er like bra der nå som den pleier Synes pokerturnering høres vell så morsomt ut som å sjekke "kvaliteten på kvinnfolka" såååeh, noe morsomt som skjer i dag hos dere andre? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 såååeh, noe morsomt som skjer i dag hos dere andre? teller god morgen norge på tv2? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 såååeh, noe morsomt som skjer i dag hos dere andre? teller god morgen norge på tv2? Om det gjør det blir jeg redd deg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Om det gjør det blir jeg redd deg kom nettop hjem da... overnattet hos Nora, og fulgte henne til bussen i byen før jeg reiste hjem... sitter under ett teppe, og prøver og få varmen i meg igjen tv2 er kun latskap Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er det som er så godt her i verden at noen foretrekker å raie rundt etter kvinnfolk med flasken i hånden mens andre kuler an med kompiser og kortspill. Tror ikke jeg skal på flaska ikveld ihvertfall. Kanskje imorra Synes pokerturnering høres vell så morsomt ut som å sjekke "kvaliteten på kvinnfolka" Lat som du vet hva du preiker om a Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmm, databaser er ikke så spennende at det gjør noe når man har hatt det i to år på VGS. Dere har vel gjerne microsoft access da? Isåfall skjønner jeg at det ikke er spennende Neppe Access på høgskolenivå. Access hadde vi på VGS, men det dreit jeg i, for det var teorien bak det som var mest interessant. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Neppe Access på høgskolenivå. Access hadde vi på VGS, men det dreit jeg i, for det var teorien bak det som var mest interessant. Ahh okai. For access er jo idiotisk å fóre elever på. Teorien kan jeg ikke enda. Eller primærnøkkelen som er så viktig. Eneste jeg vet er at den må være der Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei pokker heller.... Nå synes jeg forumet kan våkne igjen snart! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Access er så utrolig kjedelig og unødvendig. Husker access-læreren på VGS i fjor, triste greier. Mannen hadde aldri vært borte i SQL før, på noen måte. edit: Han hadde ikke teorien om oppsett av databaser helt inne heller =/ Endret 11. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Access er så utrolig kjedelig og unødvendig. Husker access-læreren på VGS i fjor, triste greier. Mannen hadde aldri vært borte i SQL før, på noen måte. edit: Han hadde ikke teorien om oppsett av databaser helt inne heller =/ Seconded. Var i akkurat samme situasjon. Egentlig var jeg interessert i access så brøy meg ikke heller Nei pokker heller.... Nå synes jeg forumet kan våkne igjen snart! Jeg er våken Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg er våken og godt er det men var mye mer liv her i går på denne tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg