Mato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 noen som gidder og forklare meg hva det er med nerder og cake ?? moot is making cake , osv osv , the cake is a lie osv osv . jeg har bare ikke fått med meg hva det er med det utrykket . Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvorfor liker du ikke oblivion? T.d. - Level scaling - Loot scaling - Kjedelig, forutsigbar historie - Tragiske dialogmuligheter - Enda mer tragisk voiceacting - Retardkompass, siden folk ikke vet hvor nord og sør er - Tåpelig fast travel-løsning - hva var galt med båter og ting som går fortere enn folk? - Retconning av hele Cyrodiil for at det skulle se mer ut som Legolas-land - Identiske dungeons On the plus side: Bedre grafikk, bedre kampsystem, grei AI. Bare synd at det gikk på bekostning av det meste som gjorde TES bra. Oblivion er minst like bra, om ikke bedre enn morrowind. AI er bedre, ting ser bedre ut osv. Fint at du demonstrerer hvorfor Oblivion ikke er bra - fokus på helt feil ting. Jeg har en følelse av at jeg har skrevet dette fryktelig mange ganger før. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ja, det får være din mening da. men unsett, savner litt den følelsen man fikk i morrowind ja. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Spilte portal hos en kamerat, bare elsket det! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Poker om 10 minutter wish me luck Lykke til! Ojsann.. biittelittegrann for seint, kanskje ? Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Zealuu, så du syns designet på kompasset er mer viktig enn A.I? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 shubashahus sshubas ha papa pingu!! mihmp mihnp Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) åhh... scheisse! den dobbeltposten, vettu.. Endret 10. mai 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Den jevne PS3-bruker er representert ved Avean og themar - I rest my case.Er Avean plutselig blitt synonymt med noe annet enn en Sony fanboy? Nå er det lenge siden jeg beveget meg i de leirene men jeg husker at han kjempet for livet for PS3 når konsollkrigen raste. Avean er jo nvidia fanboi også. ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ja, det får være din mening da. Er vi litt nedlatende i dag? Aww, ja. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Uansett, jeg tror nesten jeg må gå til innkjøp av en 360 og GTA4 i sommer, så jeg har noe å se frem til de 45 dagene jeg skal tilbringe på kontor ifra åtte til tre. Endret 10. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Mato: PORTAL. et spill ?? tja da stikker eg vekk fra dere små , skal ut på fylla , eller jeg skal på et forspill og drikke videre ser dere i morgen når jeg sitter her med skallebank og kvalmen opp i halsen , eventuelt i natt når jeg skal ha mass usaklige uforståelige poster Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ser på Waiter... nå. Sykt gøyal film NRK3 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 et spill ?? Jeez, vestlendinger, altså. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 aa eller ikke , dama vill vist ikke ut i dag , så da sitter eg bare her heller , kjedelig , alle jeg kjenner har reist fra byen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 et spill ?? Jeez, vestlendinger, altså. ...Ikke plasser meg i samme bås som en som ikke vet hva Portal er, plz. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 hei ,jeg vet hva portal er... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 et spill ?? Jeez, vestlendinger, altså. jeg må presisere at jeg er norlænnin . og jeg spiller veldig lite spill , og følger enda mindre med på hva som skjer innen spillemarkedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg