Kallileo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) BTW: Er det virkelig innebygd torrentprogram i opera? Japp, og e-post- og IRC-klient. Men jeg syns den suger hardt, så jeg finner det bare irriterende at torrentfiler automatisk åpnes i Opera. Derfor bruker jeg Firefox ... Opera som ellers var så fint Irc-klienten er bra dog Men... det kan du jo _såklart(!)_ forandre på! Ctrl+f12 --> Advanced --> Downloads --> Fjern haken ved "Hide filetypes opened with opera" --> Bla ned til "torrent" --> Edit --> Open with other application --> Velg .exe -fila til torrentprogrammet ditt --> Hake av ved "Pass web adress directly to application" --> OK --> OK i got all day and night.. Hvor ligger irc klienten? Om du skriver inn irc: i adresselinja, får du fram en irc-wizard. Endret 10. mai 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men jeg syns den suger hardt, så jeg finner det bare irriterende at torrentfiler automatisk åpnes i Opera. Derfor bruker jeg Firefox ... Opera som ellers var så fint Du kan selv velge hvilket program som skal ta seg av .torrent-filer. Hvor ligger irc klienten? Verktøy -> E-post- og nettpratkontoer. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Da har jeg prøvd det å! Bruker ikke irc da.. Så for.eks Alastor der inne hehe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nå har jeg fått vanilje og jordbæryoghurtis. Fine været i Oslo. ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) BTW: Er det virkelig innebygd torrentprogram i opera? Japp, og e-post- og IRC-klient. Men jeg syns den suger hardt, så jeg finner det bare irriterende at torrentfiler automatisk åpnes i Opera. Derfor bruker jeg Firefox ... Opera som ellers var så fint Høyreklikk og lagre som er komplekst. Xbox er for unger, forresten. Hardcore folk (les: meg) spiller STALKER inkl. AMK. Endret 10. mai 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Gah. Jeg er forspist på kake og orker ikke pølser Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvorfor funker det ikke å sende youtube-linker over MSN? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Funker fint det.. Flere på kontaktlista som ikke får til. "Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere:" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Xbox er for unger, forresten. Du er bitrere enn denatonium, er du ikke? Du vil spille GTA4, vil du ikke? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ah, jeg tror det er et generelt problem med MSN, stonemeister. Jeg kan få den meldingen på en vanlig beskjed også. Sliter veldig med det på jobb og litt her hjemme. Er bare å logge av og på igjen så burde det funke. Skarstad: Jeg tror også han vil spille GTA IV. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Xbox er for unger, forresten. Du er bitrere enn denatonium, er du ikke? Du vil spille GTA4, vil du ikke? Joo, det vil han. Vil ikke Are spille GTA, kanskje? Vil han ikke? *klø på haken* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nå har jeg fått vanilje og jordbæryoghurtis. Fine været i Oslo. ^^ http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=520137 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Herlig. Rett og slett herlig. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.5633950 Like herlig som når meg og min kjære HB tar oss en tur inn i skogen og røyker og snakker om hvor fint vi har det sammen og hvor glad jeg er for å ha HBen min <3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ah, jeg tror det er et generelt problem med MSN, stonemeister. Jeg kan få den meldingen på en vanlig beskjed også. Sliter veldig med det på jobb og litt her hjemme. Er bare å logge av og på igjen så burde det funke. Nei, funker på alt, bare ikke youtube-linker. Funka ikke å logge av og på. Alle på kontaktlista mi sliter med akkurat det problemet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Xbox er for unger, forresten. Ehm...Dette er slik jeg ser det... Nintendo Wii = De satser på barnespill, altså at jeg vil kalle dette en konsoll for de minste Playstation 3 = SDatser på alle genrasjoner, lager en del spill for voksne, men også en del barnespill....Familie konsollen Xbox360 = Satser omtrent ikke noe på barn i forhold til sine konkurenter, her satses det på fet grafikk, og mye action... altså Konsollen for den profejsonelle/voksne gamer Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Så ps3 satser ikke på fet grafikk? ^^ Men ja, wii er også i mine øyne den konsollen som er mest beregnet på barn i mine øyne. Men på den andre siden er det kanskje den som er familiekonsollen. Endret 10. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Herlig. Rett og slett herlig. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.5633950 Liker ikke denne rockelæreren, jeg. Altså, hva slags person er det som bruker SMILEFJES i avisinnleggene sine? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nå har jeg fått vanilje og jordbæryoghurtis. Fine været i Oslo. ^^ Kjeftn...her snør det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 b-real: Tror jeg emigrerer ikke bare sørover, men ut av landet snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg