Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

BTW: Er det virkelig innebygd torrentprogram i opera?

Japp, og e-post- og IRC-klient.

Men jeg syns den suger hardt, så jeg finner det bare irriterende at torrentfiler automatisk åpnes i Opera. Derfor bruker jeg Firefox ... Opera som ellers var så fint :(

Irc-klienten er bra dog :p

Men... det kan du jo _såklart(!)_ forandre på!

Ctrl+f12 --> Advanced --> Downloads --> Fjern haken ved "Hide filetypes opened with opera" --> Bla ned til "torrent" --> Edit --> Open with other application --> Velg .exe -fila til torrentprogrammet ditt --> Hake av ved "Pass web adress directly to application" --> OK --> OK

;)

i got all day and night.. :)

Hvor ligger irc klienten?

Om du skriver inn irc: i adresselinja, får du fram en irc-wizard.

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg syns den suger hardt, så jeg finner det bare irriterende at torrentfiler automatisk åpnes i Opera. Derfor bruker jeg Firefox ... Opera som ellers var så fint :(

Du kan selv velge hvilket program som skal ta seg av .torrent-filer.

Hvor ligger irc klienten?

Verktøy -> E-post- og nettpratkontoer.

Lenke til kommentar
BTW: Er det virkelig innebygd torrentprogram i opera?

Japp, og e-post- og IRC-klient.

Høyreklikk og lagre som er komplekst.

Xbox er for unger, forresten. Hardcore folk (les: meg) spiller STALKER inkl. AMK.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Ah, jeg tror det er et generelt problem med MSN, stonemeister. Jeg kan få den meldingen på en vanlig beskjed også. Sliter veldig med det på jobb og litt her hjemme. Er bare å logge av og på igjen så burde det funke.

Skarstad: Jeg tror også han vil spille GTA IV. :)

Lenke til kommentar
Ah, jeg tror det er et generelt problem med MSN, stonemeister. Jeg kan få den meldingen på en vanlig beskjed også. Sliter veldig med det på jobb og litt her hjemme. Er bare å logge av og på igjen så burde det funke.

Nei, funker på alt, bare ikke youtube-linker. Funka ikke å logge av og på.

Alle på kontaktlista mi sliter med akkurat det problemet.

Lenke til kommentar
Xbox er for unger, forresten.

Ehm...Dette er slik jeg ser det...

Nintendo Wii = De satser på barnespill, altså at jeg vil kalle dette en konsoll for de minste

Playstation 3 = SDatser på alle genrasjoner, lager en del spill for voksne, men også en del barnespill....Familie konsollen

Xbox360 = Satser omtrent ikke noe på barn i forhold til sine konkurenter, her satses det på fet grafikk, og mye action... altså Konsollen for den profejsonelle/voksne gamer

Lenke til kommentar

Så ps3 satser ikke på fet grafikk? ^^

Men ja, wii er også i mine øyne den konsollen som er mest beregnet på barn i mine øyne. Men på den andre siden er det kanskje den som er familiekonsollen.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...