Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men da har du jo noe å glede deg til neste gang! Besøker kjæreste med kyssesyke, doper ham ned og lar ham sove og spille xbox i fred? A plan is forming ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 teori vs praksis da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Han har fått piller som er snille med leveren, så det skal gå greit å dope ham ned. Han ditcher meg for søvn nærmere 18-20 timer i døgnet nå, ser ikke helt hvorfor det skal endre seg bare fordi jeg er fysisk tilstede. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 vill tipp det blir mere som dette reise til kjereste , slite han ut med sex , han sovner , du spiller xbox , Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 vill tipp det blir mere som dette reise til kjereste , slite han ut med sex , han sovner , du spiller xbox , Nope. Han har ikke lov til noen FYSISKE UTSKEIELSER før han blir bedre. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Han har kyssesyke da.. Jeg ville gått for neddoping. Du har ca. 18 timer gaming time i døgnet, det er jo en dugelig mengde! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Han har kyssesyke da.. Jeg ville gått for neddoping. Du har ca. 18 timer gaming time i døgnet, det er jo en dugelig mengde!Blir nærmere 11-12 timer. Føler jeg må sove LITT sammen med ham på nattestid så jeg a) ikke holder hundene våkne b) ikke gir inntrykk av å ha kommet der kun for GTA. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hmm sant nok.. Du kan legge deg med han og når han sovner står du opp og gamer! Jeg skulle ønske bittelitt at jeg hadde xbox 360.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hmm sant nok.. Du kan legge deg med han og når han sovner står du opp og gamer! Jeg skulle ønske bittelitt at jeg hadde xbox 360.. xbox is neat. Counten i min nærmeste omkrets er oppe i fire nå. Meg og storebror har hver sin (den ene er egentlig lillebror sin, men han mistet interessen for den etter to måneder, som forventet, ergo jeg har adoptert den). k9z. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Heldig du er! Har jo ps3 da, men de to neste episodene kommer ikke til den.. Pluss at ps3 har ikke det morsomme achievements systemet enda. Kommer sikkert med home da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har NES!" slår xbox 360 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Heldig du er! Har jo ps3 da, men de to neste episodene kommer ikke til den.. Pluss at ps3 har ikke det morsomme achievements systemet enda. Kommer sikkert med home da. Har PS3 og Wii òg. Riktignok hos storebror, men de kommer vel opp hit snart, han skal tross alt flytte hjem til Bergen snart. Blir jo pappa, så.Jeg har NES!" slår xbox 360Det har jeg og. Phail. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Gode minner ja.. Men jeg liker nExt gen litt bedre BTW: Er det virkelig innebygd torrentprogram i opera? Endret 10. mai 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jeg har...LUDO!!! Og poker Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg knuser dere med domino. 8D Og snart er det SMISKETID! =D Vaske bad nede, vaske bad og toalett oppe, vaske kjellerstuen, lage middag og tilbringe kvalitetstid med min mor. Så droppe saken. "Jeg trenger ny PC". Genial plan. Genial. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 BTW: Er det virkelig innebygd torrentprogram i opera? Japp, og e-post- og IRC-klient. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Virker som opera ikke håndterer torrents like bra som andre program som _bare_ er ment for .torrenst -filer, da. (Har selv ikke prøvd opera som .torrent -klient, derfor skrev jeg "virker som" ) Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 BTW: Er det virkelig innebygd torrentprogram i opera? Japp, og e-post- og IRC-klient. Men jeg syns den suger hardt, så jeg finner det bare irriterende at torrentfiler automatisk åpnes i Opera. Derfor bruker jeg Firefox ... Opera som ellers var så fint Irc-klienten er bra dog Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Jeg knuser dere med domino. 8D Og snart er det SMISKETID! =D Vaske bad nede, vaske bad og toalett oppe, vaske kjellerstuen, lage middag og tilbringe kvalitetstid med min mor. Så droppe saken. "Jeg trenger ny PC". Genial plan. Genial. ^^ Haha takes me back. Funket dårlig i mitt tilfelle da, men så kastet jeg bort en andel av komfpengene på ny maskin i sin tid så jeg fikk jo ny maskin til slutt. Kjøpte forøvrig en ny laptop nå nettop til 3300kr som yter bedre enn maskinen jeg betalte det tredoble for rundt konfirmasjonsalder.. Endret 10. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 i got all day and night.. Hvor ligger irc klienten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg