Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har kyssesyke da.. Jeg ville gått for neddoping. Du har ca. 18 timer gaming time i døgnet, det er jo en dugelig mengde!
Blir nærmere 11-12 timer. Føler jeg må sove LITT sammen med ham på nattestid så jeg a) ikke holder hundene våkne b) ikke gir inntrykk av å ha kommet der kun for GTA.
Lenke til kommentar
Hmm sant nok.. Du kan legge deg med han og når han sovner står du opp og gamer! :)

Jeg skulle ønske bittelitt at jeg hadde xbox 360..

xbox is neat. Counten i min nærmeste omkrets er oppe i fire nå. Meg og storebror har hver sin (den ene er egentlig lillebror sin, men han mistet interessen for den etter to måneder, som forventet, ergo jeg har adoptert den). k9z.
Lenke til kommentar
Heldig du er! :)

Har jo ps3 da, men de to neste episodene kommer ikke til den.. :( Pluss at ps3 har ikke det morsomme achievements systemet enda. Kommer sikkert med home da.

Har PS3 og Wii òg. Riktignok hos storebror, men de kommer vel opp hit snart, han skal tross alt flytte hjem til Bergen snart. Blir jo pappa, så.
Jeg har NES!" slår xbox 360
Det har jeg og. Phail. :p
Lenke til kommentar

Jeg knuser dere med domino. 8D

Og snart er det SMISKETID! =D

Vaske bad nede, vaske bad og toalett oppe, vaske kjellerstuen, lage middag og tilbringe kvalitetstid med min mor. Så droppe saken. "Jeg trenger ny PC". Genial plan. Genial. ^^

Lenke til kommentar
BTW: Er det virkelig innebygd torrentprogram i opera?

Japp, og e-post- og IRC-klient.

Men jeg syns den suger hardt, så jeg finner det bare irriterende at torrentfiler automatisk åpnes i Opera. Derfor bruker jeg Firefox ... Opera som ellers var så fint :(

Irc-klienten er bra dog :p

Lenke til kommentar
Jeg knuser dere med domino. 8D

Og snart er det SMISKETID! =D

Vaske bad nede, vaske bad og toalett oppe, vaske kjellerstuen, lage middag og tilbringe kvalitetstid med min mor. Så droppe saken. "Jeg trenger ny PC". Genial plan. Genial. ^^

Haha takes me back. Funket dårlig i mitt tilfelle da, men så kastet jeg bort en andel av komfpengene på ny maskin i sin tid så jeg fikk jo ny maskin til slutt. Kjøpte forøvrig en ny laptop nå nettop til 3300kr som yter bedre enn maskinen jeg betalte det tredoble for rundt konfirmasjonsalder.. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...