Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Å herrejemini Hver gang jeg roter frem det bildet får jeg en umiskjennelig trang til å løpe i dusjen og skrubbe både plugger og hull med en neglekost og desinfiserende såpe. Heldigvis stopper fornuften meg, jeg vasker dem hver dag, og overrensing er NEPPE det smarteste du kan gjøre. xD Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men hva i helvete ER det for noe? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) En blanding av døde celler, fett, og radioaktivt avfall. Speaking of radioaktivt avfall, jeg spilte CoD4 online i dag. Det er fascinerende at hver gang man ligger på toppen av scorelisten er det noen som er overbeviste om at du cheater, eller at du i det minste er en "adopterad thai-bög". Jeg vil ha CoD4-grafikk/mekanikk med spillerantall og nivådimensjoner fra Battlefield. :< Endret 10. mai 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Mest av de to første. Den siste teller hovedsaklig inn om du jobber steder hvor radioaktivt avfall finnes i store mengder. Det lukter død og helvete. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) everything nice i the world , blandet er det ikke så fint EDIT: kan jo være det smaker bedre en det lukter , oppfordrer penis trygve til og spare opp og smøre på skiva franske oster bruker jo heller ikke lukte så godt Endret 10. mai 2008 av Mato Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Det skulle gått an å fange den lukten i små papirbiter, så kunne jeg sendt rundt luktprøver. Om nom nom. ._. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kukost er faktisk et direkte fascinerende tema. Visste dere at det er lignende tendenser i ØRET når man utvider det? Legger i skjul for sarte sjeler. :cute: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor mmm...candy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 mmm...candy.Kjenner du en uimotståelig trang til å slikke på pluggen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fisk lukter også før det kokes Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 franske oster bruker jo heller ikke lukte så godtFranske oster lukter fioler og tøymykner i forhold til øreost. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fisk lukter også før det kokes Med den forskjellen at fisk fortsetter å lukte mens det kokes, og etter at det har blitt kokt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Så delikate vi var her i dag, da. 8D Om nom nom, øreost! Hm. Sulten? Nei. Namme? Ja. Sjokolade? JA! Har noen sjokolade til meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fisk er æsj. Nie, jeg har, du må bare komme hit og hente den først. Ahahaha, fun å se gamlinger på scooter Jeg har fått flere femsifra tilbud for den, men jeg selger henne aldri, for ingen kan erstatte, scooteren Hege Bethisaleth Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 But the poker Poker er gøy Hvilket nivå spiller du på? THis is what we do. spiller så ofte vi kan,bytter alltid ut to-tre spillere per ny pokergame. buy in på 100-200 per pers, winner take`s all,second runner gets back buy in money. Jeg er god, regnet ut at jeg har vunnet rundt 2600 kr Hva mener du med at dere bytter ut spillere? Hvordan finner de nye folk da? de vill vell ikke rane de samme folka hele tia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 variasjon er en fin fisk Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvordan finner dere nye folk? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 ''Hadde nesten runda det da hunden min spiste opp memorycardet'' ... En venninne om GTA IV til playstation 3. Hun er kronisk til å lyve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvordan finner dere nye folk? jag är sosial. Kjenner mange, aldri lurt å spille poker med de samme igjen og igjen, ergo variasjon med nye spillere, ofte. Har du bodd i trøndelag(trondheim) så hadde kanskej du å fått invitasjon Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 ''Hadde nesten runda det da hunden min spiste opp memorycardet'' ...En venninne om GTA IV til playstation 3. Hun er kronisk til å lyve. Jeg var kommet 1/4 inn i spillet da jeg reiste fra typen og lot spillet ligge igjen der. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men da har du jo noe å glede deg til neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg