Nie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Polet er stengt ja, i alle fall bergen storsenter og sletten shoppingsenter, så går ut fra alle er stengt. x) Endret 10. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noooooooo! Da får jeg ikke handlet inn rødvin after all da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Podcasts er genialt, men hvilken idiot bestemte at man skulle voldta genialiteten med å gjøre det slik at man bare kan skaffe seg dagens/ukens aktuelle podcast? Hvis man hadde tilgang til alle tidligere podcasts i tillegg til at man kunne abonnere på de fremtidige utgivelsene ville jo systemet fremstått som "Halleluja-genialt". Isteden amputeres hele konseptet allerede ved låret. Respektable podcast-produsenter har arkiver. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Såe. Noen innvendinger på bestillingen min? ^^ DU HAR KJØPT SULT! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Det der minnet ikke om en innvending, så jeg tar det som ett hint på at jeg gjorde godt i å sende bestillingen. 8D Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Podcasts er genialt, men hvilken idiot bestemte at man skulle voldta genialiteten med å gjøre det slik at man bare kan skaffe seg dagens/ukens aktuelle podcast? Hvis man hadde tilgang til alle tidligere podcasts i tillegg til at man kunne abonnere på de fremtidige utgivelsene ville jo systemet fremstått som "Halleluja-genialt". Isteden amputeres hele konseptet allerede ved låret. Respektable podcast-produsenter har arkiver. Mulig, men det har ikke NRK. De fleste andre jeg abonnerer på har heller ikke dette. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen her som har bestilt iPhone via JetCarrier? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ugh, nå krangler mamma og pappa igjen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Uuuhm. Er det noen som har foreldre som ikke krangler da? Selvfølgelig varierer jo det til en viss grad hvor mye forkjellige foreldre utsetter ungene sine forkranglingen. Men for all del, alle opplever da at foreldrene krangler iblant. Såpass må man da tåle. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jammen noen krangler er så usakelig at jeg bare rister på hodet, f.eks en gang da stefaren min tok en brødskive rett før middag og mamma trodde han ikke ville spise med oss andre Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Krangler er aldri logiske. Så det så. Men, hva er egentlig logisk? Utenom Killer Sudoku og Coca Cola? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Da er biletter til Bergen bestilt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Espen kommer til Bergen, Espen kommer til Bergen, Espen kommer til Bergen! :D :D :D :D :D :D :D :D Overkill med smileys? HVOR?! Endret 10. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 *lade telefonen og være forbannet siden kontantkortet ikke funker* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hold kjeft, tøser. ._. Det kan se ut til at Torbjørn kommer òg, da. Så jeg blir litt. Sykepleier. ._. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ah, Bergen er en kontrastenes by så menn. Som å få å få trukket visdomtenner er det en ikke udelt negativ opplevelse, men man vil helst komme seg bort derifra før resten av tanngarden forsvinner. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) *stryke ett par av stjernene Skarstad har i den magiske boka mi* Slike uttalelser er ikke godtatt. Fy. x) Omg. Vil ha. Endret 10. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hold kjeft, tøser. ._.Det kan se ut til at Torbjørn kommer òg, da. Så jeg blir litt. Sykepleier. ._. Du får være forsiktig med han da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg