Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips for døgning: ikke døgne forra en pc med mindre du skal spille.

Kan hende det blir en rolig dag i dag. Pasienten min har vært våken i hele natt og styret og bråket så han blir vel å sove store deler av formiddagen vil jeg tro.

Så kjøpte jeg meg en djææææævelsk god pizza i går på Naboen. Åhh...skal skutte å handle mat på Milano.

http://www.nordlys.no/nyheter/article3525986.ece

1020-400-bonde-NY_1880456n.jpg

7-føtter. Damn :wee:

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Gah. Teiteste!

Det er pinseaften og minstesøss ødelegger hele dagen med å ha konfirmasjon.

Ikke at det har så mye å si, velforeninga har ikke tatt initiativ og bygd bål på flere år, så har vært jeg og en kompis som har styra med det, men nå har ikke jeg vært hjemme og fått gjort noe.

Faen faen faen ><

Atpåtil forventer jenta at jeg lager kort til a, ikke faen, jeg kjøper ett.

Lenke til kommentar

Finn: Jaaaa. Da er det kanskje lov... :hmm:

Da, og når noen har laget pizza og man ikke står opp før middag. Da også funker det, gitt.

Smurfen: Er det søsteren din som konfirmeres? Og du. Og du klager over at du har lagd ett bål du ikke får se på? oO

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Ok Unni, jeg skal slutte med det. For deg Unni.. For deg.. ;)

Uansett. jeg har nettop begynt å trene og jeg tok 90, jeg gjentar 90 Kilogram i benk! :D

Det er kanskje ikke så mye når man ser på treningsnarkomaner osv. men for meg er det en stor prestasjon!

Lenke til kommentar

U9, ja, det er minstesøss som skal konfirmeres, den plagsomme drapsmaskinen som endelig har funnet ut at jeg liker søsteren hennes bedre enn henne og er maks pissed for det :p

Jeg klager over at jeg må gå i konfirmasjonen og være med på den. Aller helst ville jeg være hjemme på Steinkjer, filme og chille. I stedet er jeg her og må ut å kjøpe kort til henne nå.

Og jeg får ikke brent bål, ikke at noe er laget heller, men jeg skulle helt greit satt opp noen møbler og juletrær og andre trær og vedkubber og bygd et bål i stedet for konfirmasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...