Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahaha jeg dør av latter , katten min kom akkurat inn vinduet , med et nytt halsband , den hadde ikke hasband når jeg slapp den ut , og nå har en eller anna nabo gitt den halsband .

og det er enkelt og se at katten min har eier da den er pent frisert med en løveklipp , så ingen kan ha trodd at den er eier løs

var et fint svart band med nagler på :D

Lenke til kommentar
i got time

Møte folk, stresse med å gå dit folket bor.

Dusje... (eller, sitte å preike med folk, mens de dusjer)

De andre folkene reiser på nach, mens en selv, og ei annen jente reiser på tensing greie :woot:

Folkene som skulle på nach, finner ut at de droppet å reise på fest etterpå, og lurer på når de skal ta buss hjem.

Venter på at folkene kommer med bussen.

Kl er da plutselig blitt halv 12, og man har en smågretten pappa som maser om at man skal komme hjem. :)

Lenke til kommentar
i got time

Møte folk, stresse med å gå dit folket bor.

Dusje... (eller, sitte å preike med folk, mens de dusjer)

De andre folkene reiser på nach, mens en selv, og ei annen jente reiser på tensing greie :woot:

Folkene som skulle på nach, finner ut at de droppet å reise på fest etterpå, og lurer på når de skal ta buss hjem.

Venter på at folkene kommer med bussen.

Kl er da plutselig blitt halv 12, og man har en smågretten pappa som maser om at man skal komme hjem. :)

det var da tilig og dra på"nach gitt , sånt gjør man ikke før i 4 tiden når alt på byen er stengt og kebaben spist ( og gjerne kaste opp :p )

da ramler man til en kompis og drikker til man sovner :D

Lenke til kommentar

*Bygge puteslott og gjemme seg inni*

Brokkolien på pizzaen foran meg stirrer på meg. Jeg vet hva den vil. Den skal DREPE MEG, SKAL DEN!! Jeg trenger hjelp! *spikre planker foran utgang*

EDIT: DEN BEVEGET SEG!!!

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Brokkolien på pizzaen foran meg stirrer på meg. Jeg vet hva den vil. Den skal DREPE MEG, SKAL DEN!! Jeg trenger hjelp! *spikre planker foran utgang*

*hoppe inn bevæpnet med epic lulz og redde deg fra morderbroccolien* :)

Lenke til kommentar

stille her i dag , hva feiler det folket ??

men det er mere liv her en det er i kjøp og salg kategorien til forumet , utrolig , 13 visninger og ingen svar på en dag , og vi har 144837 registrerte medlemmer :/

Lenke til kommentar

*hoppe inn bevæpnet med epic lulz og redde deg fra morderbroccolien* :)

Takk! De *kaste bort angripende brokkoli* kommer fra alle kanter! TAKE COVER!! *suicidal broccoli-attack*

THERES GREEN EVERYWHERE

EDIT: ... Men på den annen side vil jo det si at retorikken i det hele har gått helt ut av kurs. Uten en stødig problemskaper vil det jo alltid bli problemer i seg selv, og.. Uten.. *se om Ueland har gått*

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...