Snorre Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nooooo! Du skulle sendt den til meg. *sukk* Jeg skulle gjerne hatt noen gamle datamaskiner å tukle med. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nooooo! Du skulle sendt den til meg. *sukk* Jeg skulle gjerne hatt noen gamle datamaskiner å tukle med. [/quoteHadde du sagt fra for noen uker siden så kastet jeg ut to eldgamle stasjonære. xD Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ^_________________^ Men du kunne uansett ikke fått brukt den, med mindre du hadde hatt en intel pentium II prosessor ... Fordi jeg bøyde alle de små pinnene på den. ^^ Luftgevær gikk ikke, fordi kulene bare spratt av. Så henta jeg slegga, og.. eh, den døde.. bare sånn helt plutselig. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 fikk ikke med meg thomi og dani Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 fikk ikke med meg thomi og dani De var elendige i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 mMmm ... Urge, løvbiff med smelta ost på ciabatta og Justice, og etterpå skal søss og jeg ut å cruise i den nye bilen og lete etter russ ^^ For en gangs skyld er det herlig å komme hjem Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Damn, håpte Vegard skulle vinne Norske talenter, men men.. Erlend fortjente det også imo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Endelig har jeg fått PC hjemme nå! Kjøpte en helt ok surfelaptop til 2500,- Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 fikk ikke med meg thomi og dani De var elendige i dag. søren steike! syntes at Vegard var best av de jeg så. synes egentlig ikke Erlend sang så utrolig bra... Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Genialt, tar sikkert litt tid å ordne Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 SLUTT Å LENKE TIL DUMME TING HELE TIDEN, ESPEN pai. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kult. Hva skjer her? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 SLUTT Å LENKE TIL DUMME TING HELE TIDEN, ESPEN pai. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Depping skjer her. ._. Der da, Kelly? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Sitter på msn og følger med på bitchfight. En ting jeg virkelig hater med å være jente, er all den baksnakkinga som foregår, men likevel er det så morsomt når det er trekantdrama. Hurra, finn pytagoras! Når stenger butikkene i Oslo imorgen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Skal vi se hvor lang tid det tar før Espen pai klarer å si noe morsomt, interessant, fascinerende, spennende eller i det hele tatt underholdende? Konkurransen har ingen tilbakevirkende kraft, bare så det er sagt. Heldige deg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Da satser jeg på og klare det i løpet av året Er det foresten du som synes det skal være morsomt? Endret 9. mai 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg bynte å flire meg ihjel av den filmen, var ikke morsom engang Oo Max Mekker ftw.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg