Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Så du er omtrent som en datamaskin? Litt ute av stand til å lære ting selv, men når folk programmerer deg til det, så funker det fjell? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er ikke noen som har noen fine guider til hvordan ta bedre bilder? Greit å være klar til innvielsen av nytt kamera. Aim and shoot. Jeg hater det rådet. En eller annen skal alltid komme med det, uannsett. Jeg har en tendens til å legge meg på ett nivå og ikke bli hverken bedre eller dårligere av å bare gjøre det samme om igjen og om igjen, og dermed er det temmelig verdiløst. Skikkelig rettledning, der i mot, funker kjempebra. QQ. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Gi meg en god grunn til at du ikke underholder meg AKKURAT NÅ. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Æsj, ser ut som jeg ikke får spilt fotball på flere måneder pågrunn av at Mamma ikke har råd til sko, og jeg har ikke lønnet arbeid...verden er ikke rettferdig Spill i vanelige sko/joggesko? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 å spille fotball i joggesko er som å spille tuba med trompet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Så du er omtrent som en datamaskin? Litt ute av stand til å lære ting selv, men når folk programmerer deg til det, så funker det fjell? Ja, nettopp. Det innebærer litt mindre jobbing fra min side. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja, nettopp. Det innebærer litt mindre jobbing fra min side.Ah, du er i mot selvutvikling? O.o Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) HELVETESFORBANNAMANNNSKITFOR.... Også setter vi en strek. "Loading: srcds.Exe - Programfeil" FOR FAEN DA!?! Hmm. *drepe tråd* Endret 9. mai 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Der forsvant sola du gitt. Kjedelig. Fyrer på en film...^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg kjeder meg. Kos deg med litt lektyre om faseovergang. Etterpå kan du legge en isbit på bordet å se på mens den smelter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg prøver å legge meg. Igjen. Bah. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Takk men jeg tror jeg står over det der. Virket kjedelig Har lyst på hveteboller jeg. Kanskje lage og ta med til ho mor på søndagen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg prøver å legge meg. Igjen. Bah. *pakke dyne rundt og dysse i søvn* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Sove høres ikke ut som en dum ide. Skulle gjerne ha lagt med ned og sove. Dog en er ikke ferdig før klokken ti og en må ha mat og slikt også...gah. Mat er så stress. Great tits cope well with warming Endret 9. mai 2008 av b-real Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Sove høres ikke ut som en dum ide. Skulle gjerne ha lagt med ned og sove. Dog en er ikke ferdig før klokken ti og en må ha mat og slikt også...gah. Mat er så stress. Great tits cope well with warming Why you little! Her forventer jeg bilder av damer i bikini med svære daier, for å si det på bergensk. Og hva får jeg? En nyhet om hvordan en fugleart i England takler klimaforandringene. *Sukk* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hva kan jeg si? Internett og 4chan har ødelagt mentaliteten min. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nå har jeg akkurat vært ute å drept den gamle datamaskinen. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg