Dstrand Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sitter på skolen og tegner Styrstrømskjema for en Mykstarter på labben her og venter på at lærer skal komme med noen deler slik at vi kan begynne og koble^^ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sitter på skolen uten en dritt å gjøre. Da blir det forumtrolling for alle penga! er det ikke det uansett da? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sitter på skolen uten en dritt å gjøre. Da blir det forumtrolling for alle penga! er det ikke det uansett da? Joda. Alltid forumtrolling. Aldri noe å gjøre på skolen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah, endelig var denne tråden her.. Hva skjer folkens? Sitter på skolen og lager hjemmeside her..Vi gjør det samme ...Eller jeg lager side til ungdomsbedrift. Takk for lenke, skal se på det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er jeg fornuftig ja. Det er godt å høre. Har alltid prøvd å virke rimelig og fornuftig. Godt jeg oppnår målene mine. Når det er sagt finnes det ikke noe som er viktigere en politikk. Selv om det er få ungdommer i dagens samfunn som forstår dette. Den store velferden i Norge har gjort politikk til et ikke-tema blant alt for mange undommer. Det er på mange måter blitt upopulært å tenke og diskutere politikk i den alderen. Men det finnes selvsagt unntak. Ellers hadde vi vel ikke hatt ungdomspartier. Jeg synes godt man kunne innført politikk som et fag på videregående skole, og som en større del av samfunnsfaget på ungdomskoler. Lære ungdommen litt om viktigheten av demokratiet og politisk frihet. Hadde gjort ungdommen godt! Upopulært? O_O Jeg syns det er blitt sykt populært, det er irriterende. Greit at man bør kanskje følge litt med, men alle maser jo om det, konstant. x) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan ha et poeng der. Når jeg var i alderen 12 - 17 var det overhodet ikke populært. Så kan ha forandret seg til nå for alt jeg vet. Men så opererer man på to ulike nivå her da. Politikk av typen "Skatt er teit, hvorfor skal staten få pengene mine? Ja til 0 skatt" etc. blir litt for enkelt. Når man vokser opp får man en bedre forståelse av samfunnet, og blir dermed mer nyansert, også i sine politiske meninger. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) http://www.colourlovers.com/palettes/top Sweet. Favourited Ahh, jeg elsker å prate med supportfolk! Det er et helvete som privat men via bedriften er det bare sweet. Så utrolig mye mer hjelpsomme dem er Endret 8. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hm. Jeg føler det er mer type mas om de forskjellige typene skatt, hva man burde gjøre med dem, osv. Og, vel. Jeg har en stygg følelse av at folkene som maser om det, av ungdommen, så er det et fåtall som faktisk aner hva de sier. Det burde gjøres mer upopulært, for på det viset hadde de som faktisk intresert seg for det endt opp med å ha peiling på grunn av at det ble antimote, eller noe. x) (Helt våken, jeg lover...) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ey, nå har jeg gått glipp av noe her Oo. Men ja, politikk som et fag på skolen hadde vært supert! Kan ikke si jeg følger så mye med nå, men det hadde ikke vært meg i mot å sette meg litt mer inn i det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Upopulært? O_OJeg syns det er blitt sykt populært, det er irriterende. Greit at man bør kanskje følge litt med, men alle maser jo om det, konstant. x) Pft, det er sikkert bare 14-år-gammel-fremtidig-FRP-velger-snakk, altså ikke ordentlig politikk (oh no I didn't!). Apropos idioti, Mike Huckabee, en av favorittene til å bli republikanernes kanditat, påstår at evolusjonsteorien ikke stemmer. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 http://www.colourlovers.com/palettes/top Sweet. Faourited Ahh, jeg elsker å prate med supportfolk! Det er et helvete som privat men via bedriften er det bare sweet. Så utrolig mye mer hjelpsomme dem er Sant det der! Frister nesten å ødelegge noe for så å ringe å høre hvordan jeg fikser det. Noen som har forslag hva jeg kan ødelegge? Macbooken jeg sitter på kanskje? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan ha et poeng der. Når jeg var i alderen 12 - 17 var det overhodet ikke populært. Så kan ha forandret seg til nå for alt jeg vet. Men så opererer man på to ulike nivå her da. Politikk av typen "Skatt er teit, hvorfor skal staten få pengene mine? Ja til 0 skatt" etc. blir litt for enkelt. Når man vokser opp får man en bedre forståelse av samfunnet, og blir dermed mer nyansert, også i sine politiske meninger. Snakker vi FrP her? Vi skal senke skatter og avgifter, Bygge ut alle veier, osv. Paradis til hele pengereserven vår er borte Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hey, UNNI!! Se, jeg er aktiv jo :D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Er nesten så jeg vurderer å flytte til USA når jeg tenker på kundeservicen privtkunder Norge får. Enten det da gjelder på kafe, butikk eller på support. Nordmenn er alt for vant til å bli behandlet som dritt av butikker og andre sevicenæringer. I USA kommer butikksjefen personlig ut til deg og beklager om det oppstår en feil. I Norge er du heldig om du noen gang ser en butikksjef snakke med en kunde. Bedre service hadde ikke vært å forakte. Å innføre tips på alle resturanter, og noe mindre lønn hadde vært et greit hjelpemiddel. Snakker vi FrP her? Vi skal senke skatter og avgifter, Bygge ut alle veier, osv. Paradis til hele pengereserven vår er borte Forsåvidt ja. FrP befinner seg på mange måter på ungdomskole-nivå hva angår politikk. Sier ikke dette fo å støte de som stemmer på dette partiet. Men ved å lese partiprogrammet, og høre hva politikerene deres står for, forstår man fort at politikken deres ikke er holdbar. Riktignok går staten i + for tiden, og har generelt sett en god økonomi. Men man kan ikke både senke avgifter og skatter, og øke utgiftene. Å bruke opp oljeengene nå er også en dum ide. Skal Norge klare å hevde seg som et godt i-land i fremtiden, må fremtidige generasjoner også ha penger. FrP har jo noen gode punkter i sin politikk da, som å fjerne eiendomsskatt (går hardt utover de fattigste og middelklassen, samt de som arver store hus). Endret 8. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pft, det er sikkert bare 14-år-gammel-fremtidig-FRP-velger-snakk, altså ikke ordentlig politikk (oh no I didn't!). Eller 14-år-gammel-og-veldig-tøff-i-trynet som maser i ett sett om partier som Rød og SV. Og mener at diktatur (eller kommunisme, you say potato) virker som en god ide. Hey, UNNI!! Se, jeg er aktiv jo :D Ja, jeg er stolt av deg. x) Du klarer å trykke. =O Si ifra om du finner de spillene du maste om her inne, da. x) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah, endelig var denne tråden her.. Hva skjer folkens? Sitter på skolen og lager hjemmeside her..Vi gjør det samme ...Eller jeg lager side til ungdomsbedrift. Takk for lenke, skal se på det. Lager til ungdomsbedrift vi også.. PHP er jævla kult btw. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sant det der! Frister nesten å ødelegge noe for så å ringe å høre hvordan jeg fikser det. Noen som har forslag hva jeg kan ødelegge? Macbooken jeg sitter på kanskje? Sett deg ekstra hardt på den så hjelper det vett. En spesiell supportavdeling jeg elsker hardt er autodesk sin. Prater bare på engelsk (enda jeg mistenker at jeg prater med svensker pga +46-nummer). God trening. Bare ringt dit 3 ganger tho, og kvinnfolka der høres heite ut også Lager til ungdomsbedrift vi også.. PHP er jævla kult btw. Enig, PHP er faenmeg nytelse etter slitet med statisk html. Bare include-kommanden gjør det jo 1344039 ganger morsommere Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah, endelig var denne tråden her.. Hva skjer folkens? Sitter på skolen og lager hjemmeside her..Vi gjør det samme ...Eller jeg lager side til ungdomsbedrift. Takk for lenke, skal se på det. Lager til ungdomsbedrift vi også.. PHP er jævla kult btw. Hvilken linje går dere? Vi holder også på med hjemmeside, men ikke i dag Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nå som vi var inne på både USA og politikk: dette er ganske ekstreme tall. Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg går Medier og Kommunikasjon på Melsom vgs. @AnaXyd: Nesten så jeg håpet du gikk i klassen min her nå, men du bor jo på Hadeland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg