Bytex Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Sa han det til sønnen sin i Rocky 5 ellerno? Hørtes ut som en motivasjonstale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 rocky balboa(6) sa til sin slemme sønn, Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er så bra også. får grøssninger på ryggen og seriøs ståpikk hver gang jeg den jeg hører eller leser det der. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Bytex, se PM for informasjon. Eplefe bli med på mini-forumtreff i helgen? Snorre Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Nei, men har fortsatt ikke råd...Trenger max en 1000 lapp lissom Kan man ikke sparke ball i noen joggesko så lenge da, evt låne av noen? =/ Man kan alltids få tak i noen sko, i riktig størrelse. Spørsmålet er bare hvor mye man gidder å lete/anstrenge seg. Min objektive mening, hvertfall. Men hva vet vel jeg. Jeg sparker ikke ball EDIT: DanialZu Hetro? Endret 9. mai 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 gay Var den til meg? *Offendend* Din liverpool fjert Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, men har fortsatt ikke råd...Trenger max en 1000 lapp lissom Kan man ikke sparke ball i noen joggesko så lenge da, evt låne av noen? =/ Man kan alltids få tak i noen sko, i riktig størrelse. Spørsmålet er bare hvor mye man gidder å lete/anstrenge seg. Min objektive mening, hvertfall. Men hva vet vel jeg. Jeg sparker ikke ball EDIT: DanialZu Hetro? Det er dessverre ikke lov å spille kamper i joggesko min venn, dette er pågrunn av feste på banen og lignende under spillet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ment i lystig måte mr.B: no offence,just banter Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Daniel I is not offended ^^ Bruker utrykket mye selv jeg xD Sameboe Det må da finnes noen i det ganske land, med ett par fotballsko til overs i din størrelse? =/ Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 NP: Bono & Secret Machines - I am the Walrus Across the universe var så herlig! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg sikler etter Mirror's Edge Jeg og Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg skjønner ikke signaturen din, Thomassen. Siste linjen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg skjønner ikke signaturen din, Thomassen. Siste linjen. Impliserer at alle "emo"-er går med/har tonnevis med forskjellige smykker laget av jern. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg skjønte den fortsatt ikke. Tror jeg vet om en del metallere som kunne klart det, men ingen emoer. Oo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg skjønte den fortsatt ikke. Tror jeg vet om en del metallere som kunne klart det, men ingen emoer. Oo Det jeg ikke skjønner er hvordan man kan supplere en jernvare med handel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg ser den. Kanskje det er en levende jernvare (type robocop?) som jobber som selger? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hah. Denne gangen skal jeg være vekk i 1 mnd. Release me mr. moderator!!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hah. Denne gangen skal jeg være vekk i 1 mnd. Release me mr. moderator!!! Du kommer til å trygle moderatorerene på dine knær, om å få komme tilbake. Etter den første uken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg