Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaaada...stå opp tidlig og bruke dagen på noe fornuftig? Nops. Klarer selvsagt ikke å karre meg opp når klokka først ringer og setter alarmen sånn akkurat til en skal på jobb. Må begynne å legge tlf unna senga så jeg må opp for å skru av alarmen.

Lenke til kommentar

Jeg har noe fornuftig du kan gjøre b-real. Gi meg en 1 mnd ban så jeg slipper å henge her 20 timer av døgnet. Pleease. Er lei av denne avhengigheten. Seriøst. Får aldri gjort noenting hjemme.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn vil ikke TmN starte på PCen min. Når jeg trykker play så forsvinner vinduet, derretter skjer det ikke noe.

Av en eller annen grunn fins det knapt TM:UF-servere der ute. Det finnes kun en norsk TM:UF-server, noe som er direkte tragisk. Folk som liker TM:NF må forstå at fullversjonen er så mye morsommere og billig i forhold til innhold. Så løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dra inn på manchester elelr liverpool-tråden og star å bitche så blir du banna meget raskt ;)

Lenke til kommentar

TRENGER du svindyre sko for å sparke ball da? Vil ikke bitche, har rapportert meg selv til og med. Ingen ops på jobb.

Jeg skal faen ikke bruke 80% av tida i helga på å refreshe forumet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det stemmer. Verden er crap. Life's a bitch and then you die, sa Nas.

Let me tell you something you already know. The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very rough, mean place, and no matter how tough you think you are, it'll always bring you to your knees and keep you there, permanently, if you let it. You or nobody ain't never gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard you hit, it's about how hard you can get hit and keep moving forward, how much you can take and keep moving forward. That’s how winning is done. If you know what you're worth, go out and get what you're worth. But you gotta be willing to take the hit, and not point fingers saying you ain’t where you are because of him, or her, or anybody. Cowards do that, and that ain’t you. You’re better than that!

Sly <3

Lenke til kommentar

Livet mitt er ikke som Sly beskriver det. Ingenting som er røfft eller tøfft eller hardcore eller gritty her. Sitte foran PC-en, dra på jobb, tjene penger, dra hjem igjen. Ingen som tråkker på meg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...