Shikaru Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Haha ja det hadde vært no jeg klarte å ta 2 høye ollie for ei stund sia. bare spør Thomas Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Også starter man helga med å åpne ei flaske fanta og spise mynthon. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Haha ja det hadde vært no jeg klarte å ta 2 høye ollie for ei stund sia. bare spør Thomas Hvor høye? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hehe nei aner ikke sånn eksakt i cm men han ropte " den var jo høøøøy!" kanskje noe over knehøyde. jeg kan hoppe til navnehøyde ca ellerno stillestående uten brett Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 SPEKEMAT OG POTETSALAT FØR JEG SKAL GRILLE OG SPISE POTETSALAT OM 3 TIMER Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hehe nei aner ikke sånn eksakt i cm men han ropte " den var jo høøøøy!"kanskje noe over knehøyde. jeg kan hoppe til navnehøyde ca ellerno stillestående uten brett Hvor høyt er egentlig ett navn? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 skrivefeil skulle stå navlehøyde, såklart. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 SPEKEMAT OG POTETSALAT FØR JEG SKAL GRILLE OG SPISE POTETSALAT OM 3 TIMER haha, potetsalat smaker som dritt i svett doggybag. Misunner deg ikke Indrefielt, biff, kyllingfielt og ækte oostpøls er jummy for my tummy. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Biffsnadder in... 10 i think. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 haha, potetsalat smaker som dritt i svett doggybag. Misunner deg ikke Indrefielt, biff, kyllingfielt og ækte oostpøls er jummy for my tummy. Shoe! In your butt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hehe nei aner ikke sånn eksakt i cm men han ropte " den var jo høøøøy!"kanskje noe over knehøyde. jeg kan hoppe til navnehøyde ca ellerno stillestående uten brett Knehøyde? riiight, må ha vært kneene til en veldig liten dverg isåfall Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hehe nei aner ikke sånn eksakt i cm men han ropte " den var jo høøøøy!"kanskje noe over knehøyde. jeg kan hoppe til navnehøyde ca ellerno stillestående uten brett Knehøyde? riiight, må ha vært kneene til en veldig liten dverg isåfall haha aner ikke jeg vel. jeg syns det føltes sånn ut ihvertfall men det var en ordentlig ollie ihvertfall xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 skrivefeil skulle stå navlehøyde, såklart. pokker da... Dette har jo lurt på lenge håpet du viste det.... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 *hoppe opp og ned* Hei forumtøser, og annet godtfolk *fritids...* Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 HVA? HALVOR! DU SKAL VÆRE PÅ JOBB! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Men det er jeg altså ikke... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg vil ha Teh Orange Box, derfor skal du på jobb så Bjørn for fiksa det for meg! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Innstalerte TRackmania, og det lagger no sjukt...dritt spill :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg