Eplefe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg trenger en ferdig novelle, NÅ! x)Jeg har sikkert noe liggende. Tema? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvis du har en halvtime på deg, så kan jeg røre sammen en. Tema? JEG ELSKER DEG! Jeg har skrivesperre, og det jeg skrev ble bare drit. Temaene vi kan velge mellom er: Mobbing, forelsking, familiekonflikt, bilulykke, haust, eit offer, på gamle tomter, den siste reisa, uhellet på kjøkenet, ein dag i barnehagen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 sudo chown PepsiCo /dnfk/Nie Jeg tror ikke jeg tok den, men hvis jeg tok den, så tror jeg at jeg er fornærmet. Jeg er ikke sikker. 8D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 sudo chown PepsiCo /dnfk/Nie Jeg tror ikke jeg tok den, men hvis jeg tok den, så tror jeg at jeg er fornærmet. Jeg er ikke sikker. 8D rmdir /dnfk/Nie --ignore-fail-on-non-empty ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 På tide å komme seg ut i sola og sove litt. 28,5 grader på rommet her. Puh. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Noen som har lyst til å oversette det Pepsi sier, sånn, i all hemmelighet så jeg kan late som om jeg er nerd nok til å fatte noe? 8D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da var coopers test ferdig . Kom på andre plass i klassen (10-15 meter bak) med 2700 meter . Ikke dårlig for å være en nerd . Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da var coopers test ferdig . Kom på andre plass i klassen (10-15 meter bak) med 2700 meter . Ikke dårlig for å være en nerd . Da hadde vi samme gitt. Ferdig med 50 siders prosjekt og matte tentamen nå. Sliten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Trodde blåskjermer skulle være eliminert elns i Vista jeg. I det minste skifta farge. Likevel får jeg den jævla dritten og minnedumping hver gang jeg fyrer opp WoW Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Trodde blåskjermer skulle være eliminert elns i Vista jeg. I det minste skifta farge. Likevel får jeg den jævla dritten og minnedumping hver gang jeg fyrer opp WoW Vil heller amputere venstrearmen min med saks enn å installere vista Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kom ferdiginnstallert da jeg kjøpte laptopen. Orka ikke stresse med å be de innstallere XP Det innebærte nemlig enda en telefonsamtale til DELL og jeg takler ikke preike for lenge med de >< In other words ... "Uber-goth tribal sarong of doom" gief! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 *reboote* shutdown -s -m //pepsico Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 *reboote* shutdown -s -m //pepsico *starteopp* sudo ./synflood -t "Espen Pai" -p 80 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kom ferdiginnstallert da jeg kjøpte laptopen. Orka ikke stresse med å be de innstallere XP Det innebærte nemlig enda en telefonsamtale til DELL og jeg takler ikke preike for lenge med de >< In other words ... "Uber-goth tribal sarong of doom" gief! Lett å innstalere selv da . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lett å innstalere selv da . Kommer ann på om det finnes drivere det Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lett å innstalere selv da . Kommer ann på om det finnes drivere det Drit i drivere . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Drit i drivere Jeg gjør det linux ftw<3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Orker ikke legge inn enda en piratversjon av XP og tar meg ikke råd til å kjøpe fler siden kompiser alltid låner de for aldri å returnere de og så nekte for at de har de. Så da bruker jeg heller ferdig innstallert Vista og prøver å overvinne driten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg