Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WoW. handy side da (norsk skoleforum).

Takker :)

Den og tilsvarende var mitt "ess i ermet" på ungsomsskole/videregående. De gangene du får en norskstil innen et forkastelig emne og du har rundt 8 timer til innlevering er det kjekt å fiske frem noe ferdigskrevet oppgaver av anstendig kvalitet og bare kreativt omskrive og mikse sammen en oppgave som er unik, og med egne tanker, slutninger og refleksjoner. (Disse er naturligvis tenkt ut på forhånd av andre..) Er man konsekvent i omskrivningen kan man aldri bli tatt for dette heller, og man bruker vesentlig mindre energi på drøvtygge andres arbeid til noe brukbart enn hvis man skal starte fra scratch selv. Oppgi selvfølgelig originalkildene til artikkelforfatter(ne) og ikke til selve oppgaven du har drøvtygget.

 

Edit: Til opplysning skrev jeg naturligvis egne stiler og oppgaver selv også, og dette er en teknikk som følgelig ikke fungerer med mer seriøse oppgaver eller oppgaver som man ønsker høyeste karakter på. Men til Ungdoms/videregående nivå funker det udmerket og av alt oppgulpet man pålegges å gi meningsytringer om på dette nivået er det noe som er så begredelig at moralen av og til må vike.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Havregryn med melk

Skiver med sardin i tomat (min frokost idag)

Tandoori-kylling

Junkfood

Pizza (litt mindre junkfood imo)

Knekkebrød med gulost

Egg

Egg og bacon

Salat

Sjokolade

Spaghetti

Nudler

Annen pasta

Spekesild

Laks

Hjemmelaget hamburger

 

Gud, så mye godt! :wee:

 

 

Og ja, lekser er teit! \m/o-o\m/

Lenke til kommentar

merkelige greier.. ca hver gang jeg glemmer å sette på alarmen så blir jeg vekki av et eller annet rett før jeg skal stå opp... nå føltes det som om noen slo på puta vedsidenav meg, selv om det ikke var noen der :p også når jeg holdt på å sovne igjen så kom det en sånn sprakelyd fra tvn fordi et eller annet inni der har stått i spenn. haha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...