xersess Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 WoW. handy side da (norsk skoleforum). Takker Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg fik en NEX av pappa i dag http://www.playmessiah.com Jeg fikk en NES i posten i går. NES er mye koseligere Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg fikk en NES i posten i går. NES er mye koseligere Jeg har bare super nes'en her jeg:/ den duger da den også innimellom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hadde SNES jeg,solgte den (har NES da) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hadde SNES jeg,solgte den (har NES da) Omg, /facepalm! SNES eier! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 SNES eier! QFT! Jeg elsker min SNES <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Savner min gamle C64 jeg..finner bare teite pakker med 4 maskiner og ingen disketter og sånt på finn.no Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Da er man hjemme fra "personalmøte" på jobben. Oppskrift for vellykket personalmøte: 1 time info fra sjefen 1 time spise og drikke 3-6 timer ute på byen og drikke seg kanon. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ah, da var ekstra Wiimote+nunchuck til min nye Wii bestilt fra ebay til ca halv norsk pris. Inkludert frakt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 SNES eier! QFT! Jeg elsker min SNES <3 <3<3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 super mario 4 og Yoshi land Samt street fighter Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) WoW. handy side da (norsk skoleforum).Takker Den og tilsvarende var mitt "ess i ermet" på ungsomsskole/videregående. De gangene du får en norskstil innen et forkastelig emne og du har rundt 8 timer til innlevering er det kjekt å fiske frem noe ferdigskrevet oppgaver av anstendig kvalitet og bare kreativt omskrive og mikse sammen en oppgave som er unik, og med egne tanker, slutninger og refleksjoner. (Disse er naturligvis tenkt ut på forhånd av andre..) Er man konsekvent i omskrivningen kan man aldri bli tatt for dette heller, og man bruker vesentlig mindre energi på drøvtygge andres arbeid til noe brukbart enn hvis man skal starte fra scratch selv. Oppgi selvfølgelig originalkildene til artikkelforfatter(ne) og ikke til selve oppgaven du har drøvtygget. Edit: Til opplysning skrev jeg naturligvis egne stiler og oppgaver selv også, og dette er en teknikk som følgelig ikke fungerer med mer seriøse oppgaver eller oppgaver som man ønsker høyeste karakter på. Men til Ungdoms/videregående nivå funker det udmerket og av alt oppgulpet man pålegges å gi meningsytringer om på dette nivået er det noe som er så begredelig at moralen av og til må vike. Endret 9. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ah. Ingenting som morrapils og sigg til fuglesang og bare chill <3 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har sittet oppe med lekser siden før sola stod opp! Deilig å se soloppgang til god musikk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg er glad jeg ikke har lekser og mitt største problem er å finne ut hva jeg skal spise i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Havregryn med melk Skiver med sardin i tomat (min frokost idag) Tandoori-kylling Junkfood Pizza (litt mindre junkfood imo) Knekkebrød med gulost Egg Egg og bacon Salat Sjokolade Spaghetti Nudler Annen pasta Spekesild Laks Hjemmelaget hamburger Gud, så mye godt! Og ja, lekser er teit! \m/o-o\m/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 merkelige greier.. ca hver gang jeg glemmer å sette på alarmen så blir jeg vekki av et eller annet rett før jeg skal stå opp... nå føltes det som om noen slo på puta vedsidenav meg, selv om det ikke var noen der også når jeg holdt på å sovne igjen så kom det en sånn sprakelyd fra tvn fordi et eller annet inni der har stått i spenn. haha. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Poor Leno, har ikke så mye å velge mellom. Enten blir det corn flakes uten melk eller loff med smør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg